Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
to molo trøjer sælges for 50kr stk.
katvig bluse 74 men svarer til en 68 40kr.
hm vest 15 kr
ukendte sko 10kr
name it body 5 kr
ukendt body uden ærmer 5 kr stk.
cottenfield t-shirt 25 kr
småfolk body 40kr.
molo body lidt bleget 20kr
idat body 30kr
hjemmesyet bukser med foer og stjerner 40kr
name i jeans 30kr
espritt jeans 25 kr
loui loui bukser 40kr.
det meste er ikke brugt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chatarina skriver: to molo trøjer sælges for 50kr stk. katvig bluse 74 men svarer til en 68 40kr. hm vest 15 kr ukendte sko 10kr name it body 5 kr ukendt body uden ærmer 5 kr stk. cottenfield t-shirt 25 kr småfolk body 40kr. molo body lidt bleget 20kr idat body 30kr hjemmesyet bukser med foer og stjerner 40kr name i jeans 30kr espritt jeans 25 kr loui loui bukser 40kr. det meste er ikke brugt..
sarahb skriver: søde kan jeg ikke købe louie louie bukserne Skal du over til Trine søndag?
søde kan jeg ikke købe louie louie bukserne Skal du over til Trine søndag?
sarahb skriver: så du min besked søde
så du min besked søde
Hej søde kan du godt men når ikke til trine vil du stadig købe dem så?
nørgaard skriver: Hejsa Jeg vil høre om du kan lave en god pris hvis jeg er intresseret i en stor del af dit tøj. Jeg er umiddelbart intresseret i tøjet på billede 2,5,6,8,9,10,14 og 15.Ser frem til at høre fra dig.Mvh Line
Hejsa Jeg vil høre om du kan lave en god pris hvis jeg er intresseret i en stor del af dit tøj. Jeg er umiddelbart intresseret i tøjet på billede 2,5,6,8,9,10,14 og 15.Ser frem til at høre fra dig.Mvh Line
Hejsa, loui bukserne er måske solgt men resten er der for 200kr plus evt porto. vi kan sige 200 incl. porto på 33 hvad siger du til det?
3 , 5 og 6 .. ? Er de solgt eller ???
Er Molo bodyen og de hjemmesyede bukser med stjerner solgt?
Hej søde, ville du have bukserne??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128