kan make up blive for gammelt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

Nille-pigen skriver:

der er en tidsfrist på make-up lige som med så meget andet... da jeg arbejde i matas for nogle år siden forhørte jeg mig hos nogle af mine kolleger og de sagde at det var normalt at man kunne bruge et produkt i ca 3 måneder, hvorefter man skulle skifte det ud, og det er også ca. der en mascara begynder at klumpe. 

men altså 3 mdr. fra åbningstidspunktet 

hmm det var ikke længe..... jeg har altid brugt det indtil jeg ikke havde mere, eller blev træt af en farve feks. Og det er laaaang over de 3 måneder.....

Men jeg vil da prøve at gå ned og købe en ny også se om det er det :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

saxi skriver:

Ja alt kan blive for gammel. Også make-up, cremer, parfumer mm. Der sidder ofte sådan et mærke derpå (under) der viser hvor længe det kan holde sig efter åbning.

Havde engang en parfume jeg aldrig havde brugt - pludselig en dag skulle jeg lige lugte til den igen Fuldstændig sprittet og klam i lugten..

hehe ja den har jeg prøvet... men har jeg aldrig prøvet med make up... derfor undrer det mig....

Anmeld

3. februar 2011

kitty skriver:

Hos mig er det omvendt! Jeg kan ikke tåle den "rene" uden parfume og parabener. Det klør som ind i helv*de! Så jeg bruger det rexona jeg altid har brugt, og så må det bare være sådan.. Men pudsigt, at det er den "sunde" jeg ikke kan tåle

Ja det er mærkeligt hvad en graviditet kan gøre ved en :-)

Anmeld

3. februar 2011

nettemor skriver:

hmm.. øv.. altså mit hår har også ændret sig efter graviditeten men da heldigvis ik så jeg ikke kan bruge almindelig shampoo.. men er begyndt at døje meget med skæl.. men mon du evt skal bli tjekket for allergi 

Hmm.. det har jeg ikke lige tænkt på.... alle de gange jeg er blevet tjekket for allergi igennem tiden har der ikke været noget. og vi har heller ikke allergi i familien....

Men ved ikke om det er noget efter halløj i forbindelse med graviditeten... jeg havde også en tone i øret i 4 måneder som var på grund af graviditeten.... Total irriterende griner

Anmeld

3. februar 2011

Nettemor

Mor til prinsessen :-) skriver:

Hmm.. det har jeg ikke lige tænkt på.... alle de gange jeg er blevet tjekket for allergi igennem tiden har der ikke været noget. og vi har heller ikke allergi i familien....

Men ved ikke om det er noget efter halløj i forbindelse med graviditeten... jeg havde også en tone i øret i 4 måneder som var på grund af graviditeten.... Total irriterende griner

ja det kunne jeg levende forstille mig.. og oveni baby skrål. hehe.. men jeg ville da få det tjekket hvis det var mig. kan jo være du har udviklet en overfølsomhed 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.