kan make up blive for gammelt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.789 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

hej tøser...

Måske et dumt spørgsmål men here goes

Jeg har kunnet tåle ALT make up... Men lige pludselig under min graviditet har jeg begyndt at få ondt i og omkring øjnene at have makeup på. Og det er lige meget hvad det er, eyeliner øjen skygge mascara osv. Når jeg tager det af er jeg rød omkring øjnene...
jeg har ikke allergi og har også prøvet origens mener jeg det hedder, og der er INGEN forskel....

Nogle som har gode råd? Jeg køber ikke det billigere fra tiger og tøjforretninger og sådan. Jeg køber i matas f.eks loreal gosh osv(ikke de helt dyre mærker.....)

Jeg går ikke med make up hver dag, men ville da ønske jeg kunne gå med det bare engang imellem uden at det skal gøre ondt... lige som jeg plejer

Håber i kan hjælpe mig så jeg bare engang imellem kan shinne mig lidt op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Nille-pigen

der er en tidsfrist på make-up lige som med så meget andet... da jeg arbejde i matas for nogle år siden forhørte jeg mig hos nogle af mine kolleger og de sagde at det var normalt at man kunne bruge et produkt i ca 3 måneder, hvorefter man skulle skifte det ud, og det er også ca. der en mascara begynder at klumpe. 

men altså 3 mdr. fra åbningstidspunktet 

Anmeld

2. februar 2011

saxa

Ja alt kan blive for gammel. Også make-up, cremer, parfumer mm. Der sidder ofte sådan et mærke derpå (under) der viser hvor længe det kan holde sig efter åbning.

Havde engang en parfume jeg aldrig havde brugt - pludselig en dag skulle jeg lige lugte til den igen Fuldstændig sprittet og klam i lugten..

Anmeld

2. februar 2011

Nettemor

det kan også være pga din graviditet.. jeg kunne fx kun bruge den helt neutrale aloe vera håe shampoo da jeg var gravid.. ellers kløede det i hele hovedbunden så jeg var ved at blive sindsyg!!

Anmeld

2. februar 2011

otlitrom

nettemor skriver:

det kan også være pga din graviditet.. jeg kunne fx kun bruge den helt neutrale aloe vera håe shampoo da jeg var gravid.. ellers kløede det i hele hovedbunden så jeg var ved at blive sindsyg!!

Hos mig er det omvendt! Jeg kan ikke tåle den "rene" uden parfume og parabener. Det klør som ind i helv*de! Så jeg bruger det rexona jeg altid har brugt, og så må det bare være sådan.. Men pudsigt, at det er den "sunde" jeg ikke kan tåle

Anmeld

2. februar 2011

Nettemor

kitty skriver:

Hos mig er det omvendt! Jeg kan ikke tåle den "rene" uden parfume og parabener. Det klør som ind i helv*de! Så jeg bruger det rexona jeg altid har brugt, og så må det bare være sådan.. Men pudsigt, at det er den "sunde" jeg ikke kan tåle

ja det er da lidt mærkeligt.. syns det er lidt uretfærdigt at baby også skal bestemme over ens hovedbund.. men hva gør man ik for de bebser

Anmeld

2. februar 2011

otlitrom

nettemor skriver:

ja det er da lidt mærkeligt.. syns det er lidt uretfærdigt at baby også skal bestemme over ens hovedbund.. men hva gør man ik for de bebser

Hehe, ja, hvorfor skal de bestemme over det Jeg glemte at skrive, at det er min deo jeg ikke kan tåle. Af shampoo bruger jeg Stuhrs Family Care. Den er godkendt af astma-allergi-forbundet, og er den bedste shampoo jeg nogensinde har haft. Måske du kunne bruge den?

Anmeld

2. februar 2011

Nettemor

kitty skriver:

Hehe, ja, hvorfor skal de bestemme over det Jeg glemte at skrive, at det er min deo jeg ikke kan tåle. Af shampoo bruger jeg Stuhrs Family Care. Den er godkendt af astma-allergi-forbundet, og er den bedste shampoo jeg nogensinde har haft. Måske du kunne bruge den?

har ingen problemer længere efter jeg har født.. kun med skæl (har jeg heller aldrig haft)  men kløen forsvandt heldigvis... så bare hold ud mens du er gravid.

Anmeld

2. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

nettemor skriver:

hmm.. jeg e rikke gravid mere har ikke været det i 3 måneder og det er det samme :-)

Anmeld

3. februar 2011

Nettemor

Mor til prinsessen :-) skriver:

hmm.. jeg e rikke gravid mere har ikke været det i 3 måneder og det er det samme :-)

hmm.. øv.. altså mit hår har også ændret sig efter graviditeten men da heldigvis ik så jeg ikke kan bruge almindelig shampoo.. men er begyndt at døje meget med skæl.. men mon du evt skal bli tjekket for allergi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.