stor sæk pigetøj str 56-62. 300 kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. maj 2011

Zafir

AnjaM skriver:

kan du ik skrive lidt om, hvad det er..?
Hvor mange dele, til sommer/vinterbarn osv..
Og kan det sendes, eller skal det afhentes..?

Det er lidt blandet - både sommer og vintertøj. Også flyverdragter og ude/sovetøj osv... Jeg har jo både en forårspige og en efterårspige Men skal jo ikke have flere børn...

Det kan godt sendes, men der er jo RET meget. Så det bliver nok en liiiiidt stor pakke - hvis det skal med posten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2011

mor-til-en-dejlig-baby

jeg vil stadig gerne købe det

Anmeld

7. maj 2011

Zafir

Køber sprang fra, men det betød at jeg fik vejet tøjet Det vejer 17-18 kg og kan derfor sendes med posten (med mindre der er begrænsing på størrelsen af pakken???) men max pakke hos post danmark hedder 20 kg og kan sendes for a post 155 og b post 140.

Det er stort set alt tøj du kommer til at mangle til din baby de første 8-9 mrd. for 400 kr. - Der er alt fra bilka tøj til molo. Både sommer og vinter og sovetøj.

Anmeld

8. maj 2011

kiwilouise

Zafir skriver:

Køber sprang fra, men det betød at jeg fik vejet tøjet Det vejer 17-18 kg og kan derfor sendes med posten (med mindre der er begrænsing på størrelsen af pakken???) men max pakke hos post danmark hedder 20 kg og kan sendes for a post 155 og b post 140.

Det er stort set alt tøj du kommer til at mangle til din baby de første 8-9 mrd. for 400 kr. - Der er alt fra bilka tøj til molo. Både sommer og vinter og sovetøj.

jeg vil gerne købe det hele for 150 kr  og så kan jeg se at gls kan sende det for 90-135 kr (kommer an på størrelsen)

Anmeld

8. maj 2011

Zafir

kiwilouise skriver:

jeg vil gerne købe det hele for 150 kr  og så kan jeg se at gls kan sende det for 90-135 kr (kommer an på størrelsen)

Jeg synes at 400 kr er særdeles fair pris for så meget tøj. Jeg kunne sagtens tage billeder af det hele og sende det enkeltvis, men jeg vælger at sælge det billigt mod at folk tager det hele. Så 400 er prisen. + forsendelse.

Anmeld

8. maj 2011

kiwilouise

Zafir skriver:

Jeg synes at 400 kr er særdeles fair pris for så meget tøj. Jeg kunne sagtens tage billeder af det hele og sende det enkeltvis, men jeg vælger at sælge det billigt mod at folk tager det hele. Så 400 er prisen. + forsendelse.

jeg synes det er mange penge når det er man ikke rigtig ved hvad det er man får  

Anmeld

8. maj 2011

Caroline86

uha det er billigt, smukke!!!!!!

Jeg tror jeg kender en der gerne vil købe det! har skrevet til hende så snart jeg så det!

Reserver gerne til jeg lige har hørt fra hende

Anmeld

8. maj 2011

Zafir

Caroline86 skriver:

uha det er billigt, smukke!!!!!!

Jeg tror jeg kender en der gerne vil købe det! har skrevet til hende så snart jeg så det!

Reserver gerne til jeg lige har hørt fra hende

Det gør jeg

Anmeld

8. maj 2011

Trine89

Heej..  

Jeg vil MEGET gerne købe det.. 
jeg har dog først pengene her i løbet af ugen, hvor vi får penge tilbage fra vores gl. lejlighed, hvis det er ok??? 

Det er mig Caroline86 har reserveret for hehe

Anmeld

8. maj 2011

Zafir

Trine89 skriver:

Heej..  

Jeg vil MEGET gerne købe det.. 
jeg har dog først pengene her i løbet af ugen, hvor vi får penge tilbage fra vores gl. lejlighed, hvis det er ok??? 

Det er mig Caroline86 har reserveret for hehe

Det lyder da helt fint. Hvor bor du ca henne af?... Hvis du bor i kbh, så kommer vi jo den vej forbi rimelig tit...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.