Badekar eller ikke badekar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Mor til L&S

Jeg fødte i vand og det var SÅ godt... Det skal jeg bestemt også næste gang... Kunne bedre holde mine veer ud da jeg kom i vandet... OG du kan jo bare eller få en til at smøre dig ind bagefter når du har født og kommer op i sengen!

Da jeg kom i vandet var jeg ikke op før jeg havde født.

vandfødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

oo

jeg har det skidt med vand og bryder mig ikke engang om at sidde i karbad, så jeg valgte det fra

Anmeld

2. februar 2011

Mi

Helt klart vandfødsel. Jeg fødte vores tvillinger på briks, og den lille i vandet. Det er sååååå lækkert med det varme vand, og jeg ville til enhver tid vælge det igen. Jeg kunne selv tage imod hende i vandet også

Tror ikke du nødvendigvis opdager at du har tør hud bagefter, du har travlt med så meget andet.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

2. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

Jeg ved ikke så meget om det andet end jeg har hørt det skulle være rigtigt dejlgit..... Jeg ville gerne, men min fødsel gik rimelig hurtig, så den var overstået på nul komme fem, så jeg nåede aldrig der i.. Men næste gang håber jeg på at jeg kommer i badekar :-)

Anmeld

2. februar 2011

Majeha

Har læst om nogle stykker, hvor deres veer gik i stå pga. vandet fik kroppen til at slappe for meget af. Så de måtte komme op og få gang i veerne igen, bl.a. med ve-drop... Er der hold i det? Tænker bare, at det ville være træls, hvis fødslen trak vildt langt ud, fordi ens veer ikke udrettede noget ?! 

Anmeld

2. februar 2011

Koen.

Majeha skriver:

Har læst om nogle stykker, hvor deres veer gik i stå pga. vandet fik kroppen til at slappe for meget af. Så de måtte komme op og få gang i veerne igen, bl.a. med ve-drop... Er der hold i det? Tænker bare, at det ville være træls, hvis fødslen trak vildt langt ud, fordi ens veer ikke udrettede noget ?! 

Mine presseveer forsvandt, pludselig gik der 10 minutter i mellem og det var for længe syntes JM (jeg nød pausen ) Men jeg måtte op og have vedrop for at sætte skub i sagerne

Anmeld

2. februar 2011

Majeha

lillespurv20 skriver:

Mine presseveer forsvandt, pludselig gik der 10 minutter i mellem og det var for længe syntes JM (jeg nød pausen ) Men jeg måtte op og have vedrop for at sætte skub i sagerne

Øv, men ellers lyder alt det andet med at føde i vand rigtig godt

Blev selv tilbudt det, men er ikke til vand, så takkede nej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.