Så fik Elias nyt dræn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

242 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. september 2008

Anja

og han klarede det til UG ! :)

Han skulle jo faste og vi havde først operationstid 10.30 så det var vi lidt spændte på, hvordan skulle gå. Manden havde taget fri frem til middag så han kunne være med. Selvom Elias kom lidt senere i seng i håb om at han så ville sove lidt længere, så vågnede han frisk og frejdig kl 6.50. Så det gjaldt om at hygge og IKKE komme til at sige mad/spise/sulten for han reagerer på alle ordene. Han blev smidt i bad mens Jonas fik morgenmad og så gik manden over i børnehaven med Jonas og tog Elias med. Tiden gik heldigvis hurtigt og inden vi fik set os om var vi hos ørelægen. Alt gik super fint.

Nu sover han efter at have fået stillet sin sult. Han måtte have haft et kæmpe hul i maven for han spiste på ½ time: en portion havregrød, en fersken, ½ skive rugbrød med leverpostej og en hel bolle med smør !! Han ÅD ! :))

Anja 37+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2008

Tikki

Hvor skønt at det gik godt - har godt nok tænkt på jer her til morgen, da Iza spiste en kæmpe portion havregrød....hun er nemlig også sådan, at hun nærmest siger mam mam, inden hun vågner. Jeg tror simpelthen ikke, hun ville have klaret at faste - så han er en sej lille mand og vildt fedt det gik godt.....og at han fik noget at spise :D hold da op et måltid :D

Anmeld

23. september 2008

Plysbjørnen

Det var da rigtigt dejligt at det gik godt, med at han ikke måtte spise, og få lagt dræn i osv...

Betina også 37+0

Anmeld

23. september 2008

Marco2

Hvor dejligt. Så må vi håbe det bliver derinde denne gang.

Tror jeg ville komme på en kæmpeopgave hvis jeg skulle holde Em fra føde til 10.30!

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.