Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uhhhh spændende jeg håber virkelig du er igang eller har fået den lille i armene
HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uhhh spændende. Mon ikke hun ligge med sin baby i armene nu. HUn har ikke været på siden 13.19 igår …
hep hep
AG
Marco2 skriver: Uhhh spændende. Mon ikke hun ligge med sin baby i armene nu. HUn har ikke været på siden 13.19 igår … hep hep AG
jeg håber !
Uh, jeg har altså også tænkt på det!
Mon ikke hun ligger med lillebror i armene nu?
Jeg kan ikke engang huske, om hun har en sms-makker...hmm, måske man lige skulle tjekke!
Jo, karina pigen er sms-makker!
blomst84 skriver: Der var en tråd i går om at hun var 4 cm åben men kan ikke huske hvem der har oprettet den. Den hed bare Malonde1985 men mon ikke hun har fået lillebror ud nu ?
Der var en tråd i går om at hun var 4 cm åben men kan ikke huske hvem der har oprettet den. Den hed bare Malonde1985 men mon ikke hun har fået lillebror ud nu ?
WOW det lyder lovende. Dejligt. men altså når hun har barn i forvejen kunne hun så ikke lige have givet pladsen i babyvestøv køen til sådan en utålmodig førstegangs mor som mig thi hi hi hi spøg til side. Det er FANTASTISK hvis hun har fået babyguld
Krydser fingre
Tråden er her
https://www.baby.dk/debat/88040pi1/ordet-er-frit/malonde1985.aspx
Jamen, hun har jo født nu, kan jeg se i tråden!
JUHUUUU! Stort tillykke med lillebror!
Glæææder mig til FB og billeder! Så er der da håb for os andre endnu - de kommer altså ud de babyer!
piadas skriver: Jamen, hun har jo født nu, kan jeg se i tråden! JUHUUUU! Stort tillykke med lillebror! Glæææder mig til FB og billeder! Så er der da håb for os andre endnu - de kommer altså ud de babyer!
Yeay "lillebror blev født 3/2-2011 kl 02:12 og vejede 3735 og 50 cm lang. Mor & barn har det godt!
Tillykke tillykke tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128