Optakt til noget!??? Onde plukveer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.979 visninger
23 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Malonde1985

Synes jeg har mange rimelig onde plukveer idag - de bider virkelig til over skambenet og er lige på grænsen til at være MEGET ubehagelige!! Jeg har siden jeg stod op ved 10-tiden allerede haft 8-9 af dem, men altså de er ikke regelmæssige, meeen måske der er ved at ske noget!!!?? Kunne man være så heldig .

Har bare hele tiden gået og tænkt, at det da først sker om natten (de fleste fødsler sker jo om natten - sådan startede det også med min datter), så dagtimerne har sådan set været fredet for utålmodige tanker.. Men hvorfor skulle det dog ikke kunne ske om dagen - eller i hvert fald gå igang om dagen..?

Anyway fødte min datter dengang da jeg var 40+4, og det er jeg sørme også idag.. Sååååå  

Andre med lede og forholdsvis mange plukveer idag?????? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

piadas

Malonde1985 skriver:

Synes jeg har mange rimelig onde plukveer idag - de bider virkelig til over skambenet og er lige på grænsen til at være MEGET ubehagelige!! Jeg har siden jeg stod op ved 10-tiden allerede haft 8-9 af dem, men altså de er ikke regelmæssige, meeen måske der er ved at ske noget!!!?? Kunne man være så heldig .

Har bare hele tiden gået og tænkt, at det da først sker om natten (de fleste fødsler sker jo om natten - sådan startede det også med min datter), så dagtimerne har sådan set været fredet for utålmodige tanker.. Men hvorfor skulle det dog ikke kunne ske om dagen - eller i hvert fald gå igang om dagen..?

Anyway fødte min datter dengang da jeg var 40+4, og det er jeg sørme også idag.. Sååååå  

Andre med lede og forholdsvis mange plukveer idag?????? 

Neeeej, hvor jeg håber for dig, at der er noget i gang!  Du må endelig huske at opdatere os!

Her sker der ikke en skid, men så vil jeg bruge tiden på at heppe på dig i stedet!

Det kunne da være lidt sjovt, hvis du føder på nøjagtig samme dag som første gang!

Jeg har det lidt som dig - jeg vågnede kl. 4.30 om morgenen med begyndende veer sidste gang, så jeg kunne slet ikke forestille mig at gå i gang på andre tidspunkter på døgnet!

Anmeld

2. februar 2011

Malonde1985

piadas skriver:

Neeeej, hvor jeg håber for dig, at der er noget i gang!  Du må endelig huske at opdatere os!

Her sker der ikke en skid, men så vil jeg bruge tiden på at heppe på dig i stedet!

Det kunne da være lidt sjovt, hvis du føder på nøjagtig samme dag som første gang!

Jeg har det lidt som dig - jeg vågnede kl. 4.30 om morgenen med begyndende veer sidste gang, så jeg kunne slet ikke forestille mig at gå i gang på andre tidspunkter på døgnet!

Jaa håber også der sker mere nu.. tror faktisk det er lidt småveer jeg har - de bider virkelig godt til, og må lige trække vejret en ekstra gang når de kommer . Men de er som sagt ikke regelmæssige på nogen måde, så det kan jo sagtens være det hele bare går i sig selv igen .. 

Skal til jordemoder imorgen tidlig, så det bliver lidt spændende at se om der er sket noget inden, eller om hun mon kan se om jeg har åbnet mig eller noget. De laver vel en gyn. undersøgelse når man er over tid ik?? 

Hvornår skal I andre til jordemoder?? Der må da snart ske noget her i firmaet .. vi kan da umuligt alle næsten gå over tid! 

Anmeld

2. februar 2011

Marco2

Hep hep Malonde. Håber virkelig at der sker noget for dig idag.

Og vil lige tilføje at mine veer ikke blev regelmæssige overhovedet.

AG

Anmeld

2. februar 2011

Angelspot

Får flere og flere plukveer som holder ved i længere tid. Forrige nat vågnede jeg ved dem, men ikke fordi de gjorde ondt, der var bare så mange og de var ret kraftige. Det kunne da være sjovt hvis du går hen og føder i dag, når nu det passer med din datter, så håber jeg du er klar og udhvilet

Og ikke alle i denne mødregruppe er gået over termin, vi er jo nogen som har lidt tid endnu at løbe på, hehe

Anmeld

2. februar 2011

piadas

Malonde1985 skriver:

Jaa håber også der sker mere nu.. tror faktisk det er lidt småveer jeg har - de bider virkelig godt til, og må lige trække vejret en ekstra gang når de kommer . Men de er som sagt ikke regelmæssige på nogen måde, så det kan jo sagtens være det hele bare går i sig selv igen .. 

Skal til jordemoder imorgen tidlig, så det bliver lidt spændende at se om der er sket noget inden, eller om hun mon kan se om jeg har åbnet mig eller noget. De laver vel en gyn. undersøgelse når man er over tid ik?? 

Hvornår skal I andre til jordemoder?? Der må da snart ske noget her i firmaet .. vi kan da umuligt alle næsten gå over tid! 

Jeg krydser fingre for, at du slet ikke når til jdm imorgen tidlig, og at du i stedet befinder dig på fødegangen! Mon ikke det er veer i opstartsfasen?

Jeg skal også til jdm. imorgen og der vil hun lave hindeløsning på mig, hvis hovedet altså står fast, men det gjorde det ikke for to uger siden. Jeg kender hende jo, så jeg ved faktisk ikke, om det er normalt, de laver hindeløsning/GU der, eller hvordan de gør. Men jeg tror da helt sikkert, at hvis du fortæller hende om idag og alle dine småveer, at du kan få hende til at lave en GU.

Men altså HEP HEP HEP for at du slet ikke når til jdm. imorgen!

Anmeld

2. februar 2011

PeruBaby

Hep, hep, hep - fød nogle flere babyer, 1. kvartals Q!!  Ha, ha, ha, ha - det er vist nemmere sagt end gjort 

D. 2/2 2011 er da i hvert fald en flot fødselsdato, så det ville da være alletiders hvis din baby er på vej ud til dig. Håber for dig at du slet ikke når til JM i morgen, men allerede har din lille skat i armene!!

Anmeld

2. februar 2011

Maria-s

>>VESTØV!!!<<

Anmeld

2. februar 2011

Sofia

HEEEEEEEEEEEEEEP HEEEEEEEEEEEEEEEEEEP

Anmeld

2. februar 2011

piadas

Ihhh, mon ikke der er gang i noget?

HEP HEP HEP!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.