Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BABYSOFIE skriver: jo jeg har nogle ca 4-5 par, men de er brugt en del
jo jeg har nogle ca 4-5 par, men de er brugt en del
må jeg se billeder af dem , hvor brugt de er evt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Emilie2010 skriver: må jeg se billeder af dem , hvor brugt de er evt
de er rimlig forvasket, så jeg vil ikke tage penge for dem, men hvis der er noget tøj sko m.m fra mine salgs indlæg du kunne bruge, så kan du få dem med gratis
BABYSOFIE skriver: de er rimlig forvasket, så jeg vil ikke tage penge for dem, men hvis der er noget tøj sko m.m fra mine salgs indlæg du kunne bruge, så kan du få dem med gratis
men hvordan er de.. altså er der motiver på eller noget, farver mv ? er ikk interesseret i hvide
Emilie2010 skriver: men hvordan er de.. altså er der motiver på eller noget, farver mv ? er ikk interesseret i hvide
jeg tager lige nogle billeder senere
BABYSOFIE skriver: jeg tager lige nogle billeder senere
har desværre købt 4 par :/
Har du suttekæderne endnu, spicelt den med kaninen og havd skal du have ink porto?
Mette&Alexander skriver: Har du suttekæderne endnu, spicelt den med kaninen og havd skal du have ink porto?
60 kr inkl for begge suttekæder, de har egentlig ikke været brugt. du spurgte tidligere på hello kitty blusen og 2 par veleur buks i denne tråd, du kan få det hele for 100 kr inkl hvis du vil
hvad skal du have for det hele samlet?
kiwilouise skriver: hvad skal du have for det hele samlet?
uhh, det er jo meget kan du ikke komme med et bud
BABYSOFIE skriver: uhh, det er jo meget kan du ikke komme med et bud
hvor mange dele er der?
står og skal have en babytøs til august og mangler sådan lidt af alt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128