Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Armani Code ( ? ) den sorte af dem :p
Han bruger dog i øjeblikket en som hedder one million - eller noget i den retning .. Den synes jeg ikke er ligeså god :b
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ultra Violet fra Paco Rabanne
- jeg brugte det første halve år af vores forhold med snuden dybt boret ned på hans hals
Har lige set den på tilbud på perfumeshop.dk!!
Mai-pigen skriver: Vil gerne købe en ny duft til husbonden, så derfor vil jeg gerne inspireres...hvilken bruger jeres mand/kæreste, og hvilken er jeres yndlings til ham??? På forhånd tak.. Ps.: min yndlings har I mange år været Jean Paul Gaultier male..
Vil gerne købe en ny duft til husbonden, så derfor vil jeg gerne inspireres...hvilken bruger jeres mand/kæreste, og hvilken er jeres yndlings til ham???
På forhånd tak..
Ps.: min yndlings har I mange år været Jean Paul Gaultier male..
Mine yndlings er også dem kæresten bruger da han ikke ved hvad han skal vælge
Men her er det Jean Paul Gaultier og Giorgio Armani Acqua de gio
DKNY - be delicious
Katte87 skriver: Kan anbefale Paco Rabanne's One Million! Den er helt fantastisk og så nærmest alt i Armani!
Kan anbefale Paco Rabanne's One Million! Den er helt fantastisk og så nærmest alt i Armani!
Kan jeg også sige god for One Million !!! Og også Armani
Han bruger One Million .. Og den er bare super god .. Jeg kan bruge timer på at bare sidde og snuse til ham når han har den på .. :)
Kan kun give dig ret..
1 MILLION går man aldrig alt i byen med...
Her er vi også tilhænger af armani ...
den grønne lacoste, armani's aqua di gio, eller armani mania...
Cool water!!
søren bruger kun nivea roll-on
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128