Hvilken parfume bruger din mand/kæreste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.823 visninger
34 svar
0 synes godt om
2. februar 2011

Mai-pigen

Vil gerne købe en ny duft til husbonden, så derfor vil jeg gerne inspireres...hvilken bruger jeres mand/kæreste, og hvilken er jeres yndlings til ham???

På forhånd tak..

Ps.: min yndlings har I mange år været Jean Paul Gaultier male..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

metski83

Mai-pigen skriver:

Vil gerne købe en ny duft til husbonden, så derfor vil jeg gerne inspireres...hvilken bruger jeres mand/kæreste, og hvilken er jeres yndlings til ham???

På forhånd tak..

Uh der er mange rigtig gode. Armani Attitude er god, Dior homme, Higer fra Dior, Armani code, Chanel Allure homme sport. Uha der er mange gode.

Er jo nok også lidt miljøskadet, arbejder i Matas

Anmeld

2. februar 2011

Ryberg

Min mand har lige fået Hugo Boss - Bottled night mener jeg den hedder.... NØØØØØØØØØØJ den er god

Anmeld

2. februar 2011

KarinaIda

Min han har maneg forskellige, og de er alle gode.. Men hvis jeg skal nævne den jeg synes bedst om er det enten: ESCAPE - Calven Klein eller CKONE - Calven Klein...

Anmeld

2. februar 2011

Mai-pigen

metski83 skriver:

Uh der er mange rigtig gode. Armani Attitude er god, Dior homme, Higer fra Dior, Armani code, Chanel Allure homme sport. Uha der er mange gode.

Er jo nok også lidt miljøskadet, arbejder i Matas

Ok..så ved du jo hvad du snakker om.. Hvad med Issey Miyake..er det godt??

Anmeld

2. februar 2011

FrkLarsen

Mai-pigen skriver:

På forhånd tak..

Også min yndlings duft til kæresten, men ellers er  David Beckham - Signature Story For Him , også en god duft! 

Anmeld

2. februar 2011

M.O.A.R.

Den grønne Jean Paul... (den hvor flasken ligner en mandekrop )

Og eeeelsker den

Anmeld

2. februar 2011

Ka+Ma=Be

Mai-pigen skriver:

På forhånd tak..

Kan anbefale Paco Rabanne's One Million! Den er helt fantastisk og så nærmest alt i Armani!

Anmeld

2. februar 2011

otlitrom

Bjørnen kan godt lide de friske/frugtagtige dufte, så det er Gio fra Giorgio Armani, Happy fra Clinique, CK-one fra Calvin Klein, Higher Energy fra Dior og Fuel for Life fra Diesel.

Anmeld

2. februar 2011

TbCp

Den der bliver mest brugt herhjemme er Armani Mania mmmmmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.