Abe-tv i aftes...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. september 2008

Rasmine

Var der nogen som så det med orangutanger i aftes?
Jeg var på job, og så det lige med et halvt øje.
Men skyndte mig at gå, da de viste noget med en dame-orangutang, som var blevet brugt som prostitueret??????????????
Altså, den var blevet misbrugt gennem flere år.

Hvorfor, spørger man så sig selv. >(

Er I andre med i nogle dyreværnsgrupper, faddere for et barn el. lign.?
-Hvis ja, hvilke?

Hvordan sorterer I i hvilke grupper I vil støtte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2008

Marco2

Jeg er medlem af både Dyrenes Beskyttelse og WSPA.
Årsmedlemsskab af dyrenes beskyttelse, og til WSPA giver jeg 100,- om måneden.

Har lige sendt ekstra penge da jeg fik deres nyhedsbrev.....
http://click.wspanordic.org/?ju=fe541079756500747c 13&ls=fdef17707c6204747313707d&m=fef91172726602&l= fe8815797c6601797c&s=fe2415717d620d7d7c1578&jb=ffc f14&t=

Der sker bare så meget rundt om i verden som er så uforståeligt. Simpelthen ubegribeligt at nogle mennesker kan og vil gøre de ting.

Hvordan jeg sorterer...tja, vil sgu gerne støtte rigtigt meget, men har valgt at støtte dyrene. Er sgu stor dyreelsker, så mit valg er faldet på det.

MEn synes sommetider det kan være svært. For synes jo at sagen om Jørgen Poulsen fra Røde Kors som fik .. ja, jeg ved ikke hvor mange millioner i fratrædelse, får mig til at sætte spørgsmål ved hvad mine penge går til. For er sgu ikke interesseret i at de skal gå til en grisk direktør eller en kæmpe administration. Vil at mine penge går til dem der har brug for det... men det er jo nok illusorisk at tro at alle penge går dertil. Men jeg prøver at finde ud af, inden jeg donerer, hvor stor en %-del der faktisk går til dem der har behovet....

Hvad støtter du selv?

AG

Anmeld

23. september 2008

Rasmine

Dyrenes beskyttelse.

Som jeg skrev i et andet indlæg får alle som ringer på her, lidt penge (altså organisationer som Kræftens bekæmpelse, Røde kors mv)

Og ja, det er frustrerende direktører mv, i organisationerne fr så mange penge, for hvorfor ikke støtte den gode sag?
Ved godt de skal have løn, men som du siger er Poulsen sagen helt hen i vejret.

Ville bare ønske man kunne støtte lidt af hvert, men der er bare så mange organisationer.

Når jeg er færdig på Su, regner jeg bestemt med vi vil "adoptere" et lille Afrika-barn.

Anmeld

23. september 2008

Astrid P

Dyrenes beskyttelse og kræftens bekæmpelse støtter vi her. Desuden har jeg overvejet at melde mig ud af folkekirken, og i stedet bruge de penge man normalt betaler i kirkeskat (et par tusind om året vist) på at støtte aids-fondet og desuden have et sponsor-barn. Smilla er jo ikke døbt, og derfor heller ikke medlem af folkekirken, så det føles lidt mærkeligt at være med i en 'klub' hun ikke er en del af, og som jeg iøvrigt ikke rigtig tror på... Astrid

Anmeld

23. september 2008

Tynen

Hvor er det skummelt at du skriver det! Jeg så det godt, og var SÅ tæt på at lave et indlæg om det i går! :'( Synes det er så forfærdeligt! Tænk at lænke et stakkels dyr, barbere alt håret af den og misbruge den seksuelt! Jeg kan slet, slet ikke glemme det igen! Det lille klip man så af den ligge med ham manden ved siden af har bare brændt sig fast på nethinden. Kald mig bare dum og naiv, men jeg havde aldrig i min vildeste fantasi forestillet mig at sådan noget fandt sted!! Jeg er så rystet! By the way, så synes jeg at abeunger og menneskebørn er så utroligt ens! Kan godt forstå at hun er mættet af kærlighed, hende der passer dem (L) .. Er forresten medlem af Dyrenes beskyttelse.

Anmeld

23. september 2008

Astrid P

Jeg så ikke programmet... Heldigvis! Det lyder fandme klamt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.