Jeg tog til læge idag, forklarede ham det hele og han tjekkede ALT... Jeg mener ører, øjne, hals (som er rød), og alt muligt andet. Jeg lavede alt muligt fjollet som at pege på næsen, med åbne og lukkede øjne. Stå lige uden at vippe/falde.... Og så var der INGENTING.
Ja altså et eller andet har jeg jo fejlet, men han mente det var ved at være ovre når jeg nu havde fået det bedre. Mit syn fejler intet og balancen er fin, og han nævnte han havde haft nogle stykker med lign symptomer. Så han sendte mig hjem og holde fri i 2 dage, for at slappe helt af og få al sygdommen ud. Det sidste han spurgte mig om inden vi gik var: "Du er ikke gravid, vel?"
Øhh nej ikke så vidt jeg ved kunne jeg så bare svare... Men sagde også at nu fik Morten sved på panden, ha ha ha... Han lignede også bare en der var ved at falde ned af stolen... :D
Men altså jeg fejler ikke noget han kan sætte navn på, men mente jeg skulle slappe af.
Morten mener så jeg bør ta en test bare for en sikkerheds skyld, men han kan sgu godt slappe lidt af, jeg er jo hverken gået over tid eller noget... Så klap hesten du.
Ville bare lige gi en update... tak fordi i læste med ;)
Anmeld