Uretfærdigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. september 2008

Rasmine

Hvorfor er det lige man ikke har fundet en kur mod kræft, efter så mange års forskning?

Tænker på Kamilla, stakkels familie!
Og sikke dog et tab for dansk tv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2008

Mikkelmusen

Af personlige årsager støtter vi også kun kræftens bekæmpelse når de er indsamlinger.

Men man føler sgu lidt at det ikke kommer nogen til gode at man donerer, for nu har de sgu forsket i det SÅ mange år og der sker bare ikke noget.

Det er forfærdeligt både for hendes familie, og for andre familier der gennemgår dette. Jeg ville aldrig ønske det for min værste fjende.

Anmeld

23. september 2008

Mikkelmusen

dobbeltindlæg

Anmeld

23. september 2008

Rasmine

Lars' mor døde også af kræft for 7 år siden, så vi støtter også hver gang de kommer. Ligeledes alle andre som ringer på. Men det der med at melde os ind, bliver det ikke rigtig til. :$

Anmeld

23. september 2008

linemus

Mebach skriver:

Hvorfor er det lige man ikke har fundet en kur mod kræft, efter så mange års forskning?

Tænker på Kamilla, stakkels familie!
Og sikke dog et tab for dansk tv.

Hvor er det trist og alt for tidligt :(

Anmeld

23. september 2008

Loggidut

jeg tænkte selv på at lave et indlæg om det, men gik fra det igen...

det er bare så forfærdelig, jeg elskede den fede humor hun havde, og har været tossevild efter den fede latter hun altid havde, og nu er det bare slut...nøj hvor er det bare uretfærdigt:(

Anmeld

23. september 2008

Nadi

Hun var bare skøn, dejlig og smuk!

Jeg støtter også kræftensbekæmbelse, specielt kampen mod brystkræft og det er også af personlige grunde.

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.