Slap P.. midt under sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

metski83

camillahej skriver:

Jeg behøves aldrig at rende på toilet bagefter, der render ikke en masse ud. Jeg behøves egentlig bare at tørre mig. Så på den måde kan jeg ikke se det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

metski83

metski83 skriver:

Jeg behøves aldrig at rende på toilet bagefter, der render ikke en masse ud. Jeg behøves egentlig bare at tørre mig. Så på den måde kan jeg ikke se det.

Vist forkert sted jeg svarede :-)

Anmeld

3. februar 2011

metski83

Zafir skriver:

Altså nogen mænd, får præstationsangst og bliver tændt af - fordi de skal lave en baby. Sex bliver ikke sjovt for dem mere også kan sådan nogen ting ske.

Har I fokuseret meget på 'sex for at lave baby'? Så kan det måske være det...

Ja det kan måske godt skyldes det. For han blev nærmest dikteret til sex igår.

Anmeld

3. februar 2011

metski83

Cris skriver:

Der sker nogle gang, hvis de vil holde længe, så fungerer det pludseligt ikke mere... Ikke fordi jeg har så meget erfaring med kæmpe mange elskere   Men jeg har også hørt det fra andre

Det er da rart at høre at det kan have været derfor. Man kan jo så håbe der er nået at komme lidt ud, så der kommer en dejlig "gevinst"

Anmeld

3. februar 2011

Zafir

metski83 skriver:

Ja det kan måske godt skyldes det. For han blev nærmest dikteret til sex igår.

Min erfaring er at det helt kalrt ikke virker. Så må du skrue alle forførelsens kunstner på ham i stedet for at diktere ham. - Selvom du godt ved at det er ægløsning, så LAD VÆRE at fortælle ham det!!! Bare skru hele pivtøjet igang, frække strømper osv... Så skal der nok komme gang i banditten. Han skal bare ikke vide det er ægløsning

Anmeld

3. februar 2011

metski83

Zafir skriver:

Min erfaring er at det helt kalrt ikke virker. Så må du skrue alle forførelsens kunstner på ham i stedet for at diktere ham. - Selvom du godt ved at det er ægløsning, så LAD VÆRE at fortælle ham det!!! Bare skru hele pivtøjet igang, frække strømper osv... Så skal der nok komme gang i banditten. Han skal bare ikke vide det er ægløsning

Ja det kan du have helt ret. Men problemmet er bare, at jeg har en kæreste uden ret stor sex lyst. Så tænker jeg bare, at når jeg så tror den er der, skal skal vi have sex. For ellers bliver det svært at ramme, hvis man max har sex en gang i ugen.

Han siger han aldrig har haft den store lyst, for har tit spurgt er det mig der er noget galt med osv. Det siger han jo så det ikke er, og at det altid har været sådan.

Anmeld

3. februar 2011

Zafir

metski83 skriver:

Ja det kan du have helt ret. Men problemmet er bare, at jeg har en kæreste uden ret stor sex lyst. Så tænker jeg bare, at når jeg så tror den er der, skal skal vi have sex. For ellers bliver det svært at ramme, hvis man max har sex en gang i ugen.

Han siger han aldrig har haft den store lyst, for har tit spurgt er det mig der er noget galt med osv. Det siger han jo så det ikke er, og at det altid har været sådan.

Lyst til sex er relativt for alle. Jeg kan sagtens følge ham i, at han måske ikke har det store drive og ikke går rundt i hverdagen og tænker på sex. Men hvis han får præsenteret en kone, der render rundt i frække strømper med røde læber og bundløse trusser, fremfor en kone, der siger: NU SKAL VI HAVE SEX, for jeg har ægløsning...
Hvad for en kone tror du så han helst vil hoppe på? Du skal jo præsentere konen der får ham til at TÆNKE på sex og opleve sex, når han ikke selv går og tænker på det i hverdagen
Forstår du?

Anmeld

3. februar 2011

Dorthe1986

metski83 skriver:

Jeg vil lige sige at jeg stod i samme situation som dig Min kæreste har heller aldrig haft den vilde sexlyst, hvilket også har irriteret mig lidt da vi skulle lave en baby Men den måned hvor jeg blev gravid havde vi sex 2-3 gange, spredt ud over hele måneden... Så det kan lade sig gøre

Anmeld

3. februar 2011

metski83

Dorthe1986 skriver:

Jeg vil lige sige at jeg stod i samme situation som dig Min kæreste har heller aldrig haft den vilde sexlyst, hvilket også har irriteret mig lidt da vi skulle lave en baby Men den måned hvor jeg blev gravid havde vi sex 2-3 gange, spredt ud over hele måneden... Så det kan lade sig gøre

Dejligt at høre, at der er andre der også har en mand uden stor lyst. Og dejligt at høre at du blev gravid alligevel. Hvordan har du det med han ikke har stor lyst ? Men hører jo sjældent om mænd der har det sådan. Men ja sådan er min kæreste. Og det har til tider generet mig meget, fordi han ikke kan sige præcis hvorfor han ikke har lyst. Det har han bare aldrig haft siger han. Og har været bange for det var noget med mig, men det siger han det ikke er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.