Slap P.. midt under sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.814 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

metski83

Lige et lille spørgsmål. Min kæreste ig jeg havde sex her til aften, og flere gange holdte han igen for ikke at kmme for hurtigt.

Pludselig bliver hans p.. slap, som om han var kommet.

Han siger han ikke ved om han fik udløsning, eller hvad der skete. Eller om han trak den for længe inden han kom (Hvilket han jo så ikke gjorde)

Han sagde at han bagefter var ligeså træt, som om han var kommet.

Men tror i det kan skyldes at han kom ope i mig, siden den pludselig bliver slap ? Det er ikke noget den plejer, altså at blive slap.

Håber jo selvfølgelig han kom, så der forhåbenlig kommer en fantastisk baby ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

JustMe

Der kan jo være alskens årsager, men hvis i gerne vil være sikre, må i jo bare hoppe på hinanden igen i morgen

Anmeld

2. februar 2011

SussieThyssen

metski83 skriver:

Lige et lille spørgsmål. Min kæreste ig jeg havde sex her til aften, og flere gange holdte han igen for ikke at kmme for hurtigt.

Han siger han ikke ved om han fik udløsning, eller hvad der skete. Eller om han trak den for længe inden han kom (Hvilket han jo så ikke gjorde)

Men tror i det kan skyldes at han kom ope i mig, siden den pludselig bliver slap ? Det er ikke noget den plejer, altså at blive slap.

Håber jo selvfølgelig han kom, så der forhåbenlig kommer en fantastisk baby ud af det

Det kan godt ske for mænd engang imellem det der.
Han kan have haft en lille intens orgasme men ikke nok til udløsning, og så reagerer hans svumlelegemer i lemmet som om han ER kommet.
Men I må jo bare hygge igen imorgen

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. februar 2011

metski83

Undrede mig godt nok over, at den pludselig blev slap midt i det hele. Han holdte gdt nok mange pauser til sidst. Men vi har aldrig prøvet det på en måde før.

Anmeld

2. februar 2011

Den lykkelige

Men hvis han var kommet ville du jo vel kunne finde ud af det når det skal ud af dig igen  Hos mig kommer det altid ud npr jeg rejser mig op af sengen...

Anmeld

2. februar 2011

Plysbjørnen

metski83 skriver:

Jeg kunne forstille mig at det er præstations angst. Det har min kæreste også døjet med. Frygten for at du ikke får noget ud af det inden han kommer.

Jeg gjorde gerne det at jeg, hver gang det skete, gjorde meget ud af at fortælle ham at det ikke gør noget, og at jeg nyder det hvad enten det tager 2 min eller 1 time. 

Anmeld

2. februar 2011

metski83

BBK skriver:

Jeg kunne forstille mig at det er præstations angst. Det har min kæreste også døjet med. Frygten for at du ikke får noget ud af det inden han kommer.

Jeg gjorde gerne det at jeg, hver gang det skete, gjorde meget ud af at fortælle ham at det ikke gør noget, og at jeg nyder det hvad enten det tager 2 min eller 1 time. 

Tror ikke det er det. Jo det er derfor han trækker den og holder pauser for ikke at komme, så det ikke skal gå for stærkt. Men vi har aldrig prøvet at den blev slap pludselig. Derfor snakkede vi om, om han kunne have fået udløsning uden orgasme.

Men jeg fortæller også altid, uanset om det går for hurtigt eller hvad det gør, hvor dejligt jeg syntes det er, og at han er verdens bedste til det osv.

Syntes også han er god, så det er ikke engang en løgn.

Anmeld

2. februar 2011

camillahej

milopilo skriver:

Men hvis han var kommet ville du jo vel kunne finde ud af det når det skal ud af dig igen  Hos mig kommer det altid ud npr jeg rejser mig op af sengen...

Anmeld

2. februar 2011

Zafir

Altså nogen mænd, får præstationsangst og bliver tændt af - fordi de skal lave en baby. Sex bliver ikke sjovt for dem mere også kan sådan nogen ting ske.

Har I fokuseret meget på 'sex for at lave baby'? Så kan det måske være det...

Anmeld

2. februar 2011

Cris

Der sker nogle gang, hvis de vil holde længe, så fungerer det pludseligt ikke mere... Ikke fordi jeg har så meget erfaring med kæmpe mange elskere   Men jeg har også hørt det fra andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.