det er sååå hårdt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

merle2010

missie20 skriver:

Ja det er så. Derfor jeg skrev min lille baby...det er ønsketænkning. Han er ved at været et barn nu,han er næsten 10 måneder. Så så jeg lige Tvillinger på tv2 og frem kom skrunkheden og æggestokkene begyndte at kalde. Så jeg gik ind til manden og sagde vi skulle øve os en hel masse det næste lange stykke tid (tog 3 år og lave den første) Så så han julelys i øjnene.

min datter er så kun 8 mdr, men jeg så osse programmet tvillinger, og er bare SUPER skruk.. men min mand er sku ikke til at rokke i øjeblikket ellers var vi gået igang nu.. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

merle2010

Eva. skriver:

Altså, det er jo slet ikek naturligt hvis man ser sådan på det og kan du mærke det ikke er rigtigt sådan så er det da fordi det ikke er det..du er mor og ved bedst hvad der er godt for dit barn..jeg synes jo ikke man kan sige det bare skal overståes, hvorfor ikke gøre det på en måde hvor det er det bedste i den givne situation...børn er forskellige og for mine børn var det bare ikke det bedste at smide dem ud i den verden og sådan vil de altid have det...de skal være trygge ved det pg så er de harmoniske og glade ved det der sker...men øv, jeg har også gjort meget mod hvad jeg følte var rigtigt, især ved de to ældste...men altså, jeg er mor og hvis ikke det jeg mærker er rigtigt, hvad er så..?

ja det har du ret i... en mor ved altid bedst jamen jeg tror da nok det skal gå.. nu må vi se om jeg overhovedet kan gå fra hende imorgen, eller om jeg bliver der.. tager min mand med til lidt støtte, hvis nu hun græder når jeg skal gå Det kan jeg da slet ikke bære.. og de siger jo at man skal tage en kort afsked selvom de skriger og græder efter en... det er bare hårdt sådan noget

Anmeld

1. februar 2011

Aves.

merle2010 skriver:

ja det har du ret i... en mor ved altid bedst jamen jeg tror da nok det skal gå.. nu må vi se om jeg overhovedet kan gå fra hende imorgen, eller om jeg bliver der.. tager min mand med til lidt støtte, hvis nu hun græder når jeg skal gå Det kan jeg da slet ikke bære.. og de siger jo at man skal tage en kort afsked selvom de skriger og græder efter en... det er bare hårdt sådan noget

Ja, der siges så meget...bare husk du kender dit barn bedst...og har du lyst til at bruge 14 dage på at køre hende ind så er det sådan det er...jeg valgte at være med indtil min søn kendte rustiner og personale og så kørte det hele derfra..

Anmeld

1. februar 2011

LISBETH:-)

Uha det er også bare en rigtig hård alder - 8 mdr - at skulle starte i institution. Det er der hvor seperationsangsten er på sit højeste. Så jeg ville tage det stille og roligt.

Da jeg skulle kører Amalie ind for nogen år siden, var jeg altså med hele tiden de første 3 dage og så var hun der ellers længere og længere selv de næste dage. Jeg brugte 14 dage før hun var der en hel dag. Og sådan bliver det også når Elina skal starte.

Anmeld

1. februar 2011

merle2010

lisbeth2910 skriver:

Uha det er også bare en rigtig hård alder - 8 mdr - at skulle starte i institution. Det er der hvor seperationsangsten er på sit højeste. Så jeg ville tage det stille og roligt.

Da jeg skulle kører Amalie ind for nogen år siden, var jeg altså med hele tiden de første 3 dage og så var hun der ellers længere og længere selv de næste dage. Jeg brugte 14 dage før hun var der en hel dag. Og sådan bliver det også når Elina skal starte.

troede bare det var mig der var pylret, men jeg er da vidst helt normal kunne være jeg skulle strække den indkøring ud til 14 dage.. så er hun da osse blevet kørt ordentligt ind.. og ja, det er skide hårdt når hun er så seperationsangst hun bliver jo ked bare jeg vender ryggen til hende.. føler bare at jeg svigter hende, og bare forlader hende det er bare ikke fedt..

Anmeld

1. februar 2011

LISBETH:-)

merle2010 skriver:

troede bare det var mig der var pylret, men jeg er da vidst helt normal kunne være jeg skulle strække den indkøring ud til 14 dage.. så er hun da osse blevet kørt ordentligt ind.. og ja, det er skide hårdt når hun er så seperationsangst hun bliver jo ked bare jeg vender ryggen til hende.. føler bare at jeg svigter hende, og bare forlader hende det er bare ikke fedt..

Nej, det er ikke fedt. Men i vender jeg begge 2 til det - med tiden!!

Det er vigtigt at Merle er tryg ved personalet før hun kan give slip på dig. Og det er hun altså ikke fordi hun lige kort har set dem 1 dag. Så det skal nok komme, men det tager tid!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.