det er sååå hårdt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.059 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

merle2010

min datter startede i vuggestue idag.. jeg var der sammen med hende 2 timer idag.. det gik egentlig ok, men hun græd hver gang jeg gik lidt væk fra hende imorgen skal hun så være der en time alene det er jeg godt nok ikke meget for.. synes det er så hårdt er det bare mig eller er der andre der osse har haft det sådan?? føler lidt at jeg svigter hende... kunne tude nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

as84

Hej med dig

Du er absolut ikke den eneste... Min store datter går nu i børnehave og jeg kan stadig have det skidt med at aflevere hende... Og nu har vi også en søn på 5 mdr og jeg ser ikke frem til det blir hans tur... jeg tror aldrig jeg vænner mig helt til det. Men de hygger sig jo...

Anmeld

1. februar 2011

missie20

merle2010 skriver:

min datter startede i vuggestue idag.. jeg var der sammen med hende 2 timer idag.. det gik egentlig ok, men hun græd hver gang jeg gik lidt væk fra hende imorgen skal hun så være der en time alene det er jeg godt nok ikke meget for.. synes det er så hårdt er det bare mig eller er der andre der osse har haft det sådan?? føler lidt at jeg svigter hende... kunne tude nu

Du er overhovedet ikke den eneste. Idag startede min lille baby også i vuggestue, føler jeg giver mit barn væk. Har virkelig haft det trist på det sidste, og ligget og været trist når lillemanden er puttet. For han skal ikke mærke at jeg er neklemt med situationen i vuggeren. Det kan han jo mærke. Men hos os gik det bare så godt. Vi var der 1 time og han nød at være der. Men jeg siger til mig selv hele tiden, at han får mega meget ud af at være sammen med andre børn og oplever en masse nye ting, som er super sundt for hans udvikling. Det må du også sige til dig selv, det hjælper

Anmeld

1. februar 2011

Aves.

merle2010 skriver:

Kan jeg da godt forstå...kan du ikke være der med hende nogle flere dage inden du går fra hende? Det har jeg valgt med min den yngste og det gjorde han var helt tryg inden jeg forlod ham første gang og det gjorde så at både han og jeg havde det rigtig godt..

Anmeld

1. februar 2011

merle2010

missie20 skriver:

Du er overhovedet ikke den eneste. Idag startede min lille baby også i vuggestue, føler jeg giver mit barn væk. Har virkelig haft det trist på det sidste, og ligget og været trist når lillemanden er puttet. For han skal ikke mærke at jeg er neklemt med situationen i vuggeren. Det kan han jo mærke. Men hos os gik det bare så godt. Vi var der 1 time og han nød at være der. Men jeg siger til mig selv hele tiden, at han får mega meget ud af at være sammen med andre børn og oplever en masse nye ting, som er super sundt for hans udvikling. Det må du også sige til dig selv, det hjælper

ja det er jo bare mig der er lidt fjollet det er jo sundt for hende, og jeg skal igang med at læse igen, så jeg kan jo ikke gå hjemme med hende mere.. men det ville jeg sku gerne.. men hun hyggede sig da osse med de andre børn, så hun vil jo nok synes det er meget rart, når hun er blevet kørt ind..

men alligevel ville jeg ønske hun stadig var en lille baby.. det er bare gået alt for hurtigt

Anmeld

1. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Syntes stadig det er hårdttttttttttt....

Han starte den 3 jan i år og han græder tit når jeg går derfra i sidste uge holde habn hårdt fast i mig og græd og da padagogen tog ham række han græden ud efter mig var hved af tag ham igen og sig vi holde en fridag....

I morgens var den slem igen .....

Tro ikke man kan lide ens baby græder sådan og jeg har gået med ham stort set siden han blev født for over 13 mdr siden.. ham og mig i slagsle hygge der hjemme osv..

Syntes selv det er hårdt ikke af have ham her men jeg må også tænk på han har godt af at lege med andre på hans aldre + jeg har godt af lidt fri timer fra alt der hedder børn og mand..

*SS*...

Håber det snart går over de siger så nu græder han kun 5-10 min max når jeg er gået før  op til en time og små tur hen af dagen når døren blev åbene og lukke ind til stuen med glas små ruder i..så børn kan jo kigge ud..

Henriette

Anmeld

1. februar 2011

merle2010

Eva. skriver:

Kan jeg da godt forstå...kan du ikke være der med hende nogle flere dage inden du går fra hende? Det har jeg valgt med min den yngste og det gjorde han var helt tryg inden jeg forlod ham første gang og det gjorde så at både han og jeg havde det rigtig godt..

Min mand synes bare jeg er for pivet, at skulle være der med hende i et par dage først... men det ville jeg nu gerne være... for hverken hun eller jeg er tryg ved situationen lige nu.. synes der er så mange børn hele tiden, og min datter er jo kun vandt til at være sammen med moar men det skal nok bare overståes med den vuggestuestart...

Anmeld

1. februar 2011

H+S Skjolgborg.

merle2010 skriver:

ja det er jo bare mig der er lidt fjollet det er jo sundt for hende, og jeg skal igang med at læse igen, så jeg kan jo ikke gå hjemme med hende mere.. men det ville jeg sku gerne.. men hun hyggede sig da osse med de andre børn, så hun vil jo nok synes det er meget rart, når hun er blevet kørt ind..

men alligevel ville jeg ønske hun stadig var en lille baby.. det er bare gået alt for hurtigt

sådan har jeg det også det gå alt alt for hurtigt nu går han start til afsten stod han uden støtte i ca 1 min...

Hvor er min lille dreng henne..

13 mdr og 12.3 kg og 81-82 cm

Henriette

Anmeld

1. februar 2011

missie20

merle2010 skriver:

Ja det er så. Derfor jeg skrev min lille baby...det er ønsketænkning. Han er ved at været et barn nu,han er næsten 10 måneder. Så så jeg lige Tvillinger på tv2 og frem kom skrunkheden og æggestokkene begyndte at kalde. Så jeg gik ind til manden og sagde vi skulle øve os en hel masse det næste lange stykke tid (tog 3 år og lave den første) Så så han julelys i øjnene.

Anmeld

1. februar 2011

Aves.

merle2010 skriver:

Min mand synes bare jeg er for pivet, at skulle være der med hende i et par dage først... men det ville jeg nu gerne være... for hverken hun eller jeg er tryg ved situationen lige nu.. synes der er så mange børn hele tiden, og min datter er jo kun vandt til at være sammen med moar men det skal nok bare overståes med den vuggestuestart...

Altså, det er jo slet ikek naturligt hvis man ser sådan på det og kan du mærke det ikke er rigtigt sådan så er det da fordi det ikke er det..du er mor og ved bedst hvad der er godt for dit barn..jeg synes jo ikke man kan sige det bare skal overståes, hvorfor ikke gøre det på en måde hvor det er det bedste i den givne situation...børn er forskellige og for mine børn var det bare ikke det bedste at smide dem ud i den verden og sådan vil de altid have det...de skal være trygge ved det pg så er de harmoniske og glade ved det der sker...men øv, jeg har også gjort meget mod hvad jeg følte var rigtigt, især ved de to ældste...men altså, jeg er mor og hvis ikke det jeg mærker er rigtigt, hvad er så..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.