Måske gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

CamillaValby

mathilde91 skriver:

Det er så irriterende, for man ved ikke om man skal til at tage en kæmpe beslutning eller ej  

Jamen altså, "uheldet" skete nytårs aften og skulle havde min mens. den 2, den kom så også.. Men det var meget lidt og varede kun i to dage. Lyder det ikke underligt?  

Jo det gør det faktisk. For så skulle du have meget sen æggeløsning, men til den 2 har ægget ikke nået at sætte sig fast. Tag testen i morgen tidlig, og se hvad den siger. Og giv endelig lige en update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Maemi

CamillaValby skriver:

Jo det gør det faktisk. For så skulle du have meget sen æggeløsning, men til den 2 har ægget ikke nået at sætte sig fast. Tag testen i morgen tidlig, og se hvad den siger. Og giv endelig lige en update

Det skal jeg nok :-) Er glad for jeg lige fandt denne hjemmeside. Det er dejligt at vide at der altid er nogle man kan skrive til :-) 

Anmeld

1. februar 2011

MaybeBaby

mathilde91 skriver:

Hvis jeg tæller rigtigt, burde jeg også være i uge 5 nu... tror jeg nok  

Hvis mens skulle komme i morgen er du i morgen nok nærmere 4+0. Plus minus det løse Jeg var først henne i 5+? før jeg mærkede noget. Men det er jo også forskelligt

Anmeld

1. februar 2011

Maemi

MaybeBaby skriver:

Hvis mens skulle komme i morgen er du i morgen nok nærmere 4+0. Plus minus det løse Jeg var først henne i 5+? før jeg mærkede noget. Men det er jo også forskelligt

Haha, godt der er én der kan tælle for mig . Og ja, selvfølgelig er det forskelligt

Anmeld

1. februar 2011

MaybeBaby

mathilde91 skriver:

Haha, godt der er én der kan tælle for mig . Og ja, selvfølgelig er det forskelligt

Men glæder mig til at høre resultatet i morgen

Anmeld

1. februar 2011

NilleG

Følger lige med her, spændt på at høre imorgen

Anmeld

2. februar 2011

Maemi

Hej tøser.Tog en graviditets test i morges og den sagde negativ... Det giver da lidt ro i sjælen, men ved nu ikke hvormeget man skal stole på dem. Min mens. Er stadig ikke kommet, så venter nogle dage og ellers tager jeg en til. Hvor lang tid skal man enlig være gået over tid, før en graviditetstest virker (hvis i forstår?) Knus mathilde

Anmeld

2. februar 2011

Missi

mathilde91 skriver:

Hej tøser.Tog en graviditets test i morges og den sagde negativ... Det giver da lidt ro i sjælen, men ved nu ikke hvormeget man skal stole på dem. Min mens. Er stadig ikke kommet, så venter nogle dage og ellers tager jeg en til. Hvor lang tid skal man enlig være gået over tid, før en graviditetstest virker (hvis i forstår?) Knus mathilde

Ved nogen kan en GT virke meget hurtig og ved andre meget langsomt, det kommer simpelhen an på hvor hurtig du danner det homon som kan ses på en test Hvis din mens stadig ikke er kommet om nogen dage, forslår jeg du bestiller tid ved lægen til en blodprøve, så ved du med sikkerhed om du er gravid eller ej

kram

Anmeld

2. februar 2011

Maemi

Missi skriver:

Ved nogen kan en GT virke meget hurtig og ved andre meget langsomt, det kommer simpelhen an på hvor hurtig du danner det homon som kan ses på en test Hvis din mens stadig ikke er kommet om nogen dage, forslår jeg du bestiller tid ved lægen til en blodprøve, så ved du med sikkerhed om du er gravid eller ej

kram

Mange tak for rådet, det tror jeg jeg vil følge men hvor længe skal jeg give den? En uge?

Anmeld

2. februar 2011

Missi

altså tag en test o et par dage - og hvis den er negativ og mens stadig ikke er kommet - så ring til lægen og bestil tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.