Måske gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.364 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

Maemi

Hej derude. 
Mig og min kæreste er stærkt i tvivl om jeg måske er gravid.
Jeg har ingen appetit, er træt og har humørsvingninger (mere end det sædvanlige), jeg føler mig oppustet og nu er mine bryster også begyndt at blive ømme og en smule hårdere
Min planlagte mens. skulle komme i morgen, så det er spændende at se om den nu kommer.  Jeg er nitten år gammel og er en smule skræmt ved tanken om at et lille væsen skal være i min mave nu. Jeg har altid vidst at jeg skulle være tidlig mor, men så tidligt var måske ikke lige planen. Jeg er 19 år. 

Ville høre om der måske var nogle af jer herinde, der ville fortælle lidt om hvilke symtomer i havde i starten af graviditen?

Håber virkelig at der er nogle der kan hjælpe til med, at der komme ro på mine nerver...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

CamillaValby

mathilde91 skriver:

Hej derude. 
Mig og min kæreste er stærkt i tvivl om jeg måske er gravid.
Jeg har ingen appetit, er træt og har humørsvingninger (mere end det sædvanlige), jeg føler mig oppustet og nu er mine bryster også begyndt at blive ømme og en smule hårdere
Min planlagte mens. skulle komme i morgen, så det er spændende at se om den nu kommer.  Jeg er nitten år gammel og er en smule skræmt ved tanken om at et lille væsen skal være i min mave nu. Jeg har altid vidst at jeg skulle være tidlig mor, men så tidligt var måske ikke lige planen. Jeg er 19 år. 

Ville høre om der måske var nogle af jer herinde, der ville fortælle lidt om hvilke symtomer i havde i starten af graviditen?

Håber virkelig at der er nogle der kan hjælpe til med, at der komme ro på mine nerver...  

Det var lige præcis de symptomer jeg havde.

Hvornår skal du have din menustration?

Anmeld

1. februar 2011

Maemi

Jeg burde (efter kalenderen) få den i morgen.. men er sgu bange for at den ikke kommer

Anmeld

1. februar 2011

MaybeBaby

Jeg fik først mine symptomer, da jeg var i 5. uge. men det var noget nær det samme som dig. Bare pånær humørsvingningerne!

Anmeld

1. februar 2011

CamillaValby

mathilde91 skriver:

Jeg burde (efter kalenderen) få den i morgen.. men er sgu bange for at den ikke kommer

Jeg syntes at du skulle smutte ned i netto eller hvad du har tæt på dig for at købe en test, som du kan tage i morgen tidlig.

Anmeld

1. februar 2011

Maemi

CamillaValby skriver:

Jeg syntes at du skulle smutte ned i netto eller hvad du har tæt på dig for at købe en test, som du kan tage i morgen tidlig.

Det er også den aftale mig og min kæreste har lavet.. Han er jo lige så spændt som mig. Ventetiden er jo bare alt for lang! 

Anmeld

1. februar 2011

Maemi

MaybeBaby skriver:

Jeg fik først mine symptomer, da jeg var i 5. uge. men det var noget nær det samme som dig. Bare pånær humørsvingningerne!

Hvis jeg tæller rigtigt, burde jeg også være i uge 5 nu... tror jeg nok  

Anmeld

1. februar 2011

Anitta Kristiansen

jeg stod selv i samme sted og de samme symptomer. og tænkte årh nej er nok gravid. min mens kom hellere ikke så blev urolig. tro test og var enda ved lægen, men intet og undrede mig min mens kom ikke. have bestilt tid ved lægen for at finde ud af hvad det var men kom dagen inden. så var gået en uge over. var ikke gravid.

det samme skete måneden inden og tænkte det er nok bare det samme. men efter en bytur og en hel weekend med følelsen af jeg havde tømremænd hverdag tænkte jeg må hellere finde ud af det for har det aldrig dårligt. fandt ud af jeg var gravid. 

jeg havde det de samme symptomer som dig plus en voldsom kvalme og træthed. men hvis ikke du får din mens ville jeg tage en test og finde ud af om det er noget. chancen for der ikke er noget er der 

Anmeld

1. februar 2011

CamillaValby

mathilde91 skriver:

Det er også den aftale mig og min kæreste har lavet.. Han er jo lige så spændt som mig. Ventetiden er jo bare alt for lang! 

Den er for lang

Hvornår havde du din mens. sidst?

Anmeld

1. februar 2011

Maemi

CamillaValby skriver:

Den er for lang

Hvornår havde du din mens. sidst?

Det er så irriterende, for man ved ikke om man skal til at tage en kæmpe beslutning eller ej  

Jamen altså, "uheldet" skete nytårs aften og skulle havde min mens. den 2, den kom så også.. Men det var meget lidt og varede kun i to dage. Lyder det ikke underligt?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.