Hvor længe kan mmf holde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

Bryndis

Hvor lang tid kan mmf holde sig i en tætlukket pose?
Hvilke farver kan man få i frugtfarve? Og er pastafarver billigere? Eller bedre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Bryndis

Ingen der lige kan svare på det?

Anmeld

1. februar 2011

Dot D

Frugtfarve er pjasktyndt og fåes i rød, blå og grøn. Pastafarver er dejligt fede at arbejde med og rækker viiiiildt langt, så de er billigst i længden. Jeg bruger kun færdig fondant selv, så tør ikke vove mig ud i at svare på holdbarheds-spørgsmålet

Anmeld

1. februar 2011

Bryndis

Dot D skriver:

Frugtfarve er pjasktyndt og fåes i rød, blå og grøn. Pastafarver er dejligt fede at arbejde med og rækker viiiiildt langt, så de er billigst i længden. Jeg bruger kun færdig fondant selv, så tør ikke vove mig ud i at svare på holdbarheds-spørgsmålet

Ja jeg har også set at man kan få mange flere farver i pastafarver. Så er det lidt nemmere at lave noget forskelligt
Hvor kan man købe de pastafarver henne?

Anmeld

1. februar 2011

Dot D

Bryndis skriver:

Ja jeg har også set at man kan få mange flere farver i pastafarver. Så er det lidt nemmere at lave noget forskelligt

Jamen ved de forskellige kage shops på nettet. Feks dinkage.dk, specialkøbmanden og kagebutikken

Anmeld

1. februar 2011

Laila T

dinkage.dk

pandurohobby.dk

alttilkager.dk

specialkøbmanden.dk

kagebutikken.dk

kagekompagniet.dk

Anmeld

1. februar 2011

Bryndis

Dot D skriver:

Jamen ved de forskellige kage shops på nettet. Feks dinkage.dk, specialkøbmanden og kagebutikken

Mange tak

Anmeld

1. februar 2011

SHERO

Bryndis skriver:

dinkage har sådan en pakke med 8 farver i tror jeg det er, så blander jeg selv farverne så der er flere (men man kan selvf ikke blande den samme farve 2 gange) men jeg synes ikke det er nødvendigt at købe flere.. Og så er det sgu en billig og nem løsning..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.