Anonym skriver:
Jeg er gravid i 37. uge og vægten er dag 110 kg
Vejede 94 da jeg blev gravid...
Kan huden godt trække sig sammen og man kan blive pæn slank uden hænge hud?? Synes bare mine overarme og lår er enorme.. Tænker om de nogensinde kan blive pæne igen når huden har været strukket??
Hvis du 'bare' skal smide 16 kilo, så burde kroppen sagtens følge med, når det er fra 110 til 94. Jeg smed 20 kilo sidste år og man kunne intet se på min mave, tværtimod forsvandt nogle af strækmærkerne. Nu er jeg så i gang med et større vægttab, der går godt, men jeg træner altså også 4 gange om ugen, og spiser INTET usundt, og det tror jeg er med til at kroppen vænner sig til det. Dt vigtigste ved store vægttab er at gøre det stille og roligt, for ellers kommer huden til at hænge.
Jeg tabte mig f.eks. 18 kilo på 2 måneder som 13-årig pga. spiseforstyrrelse, og DET fik jeg hængehud af på armene, selvom jeg vejede MEGET mindre end jeg gør i dag. Gik fra 90 kilo til 72 (er 186 cm høj, så det var ret voldsomt) og den hud døjer mine arme stadig med i dag. Så jeg har planer om at få dem fikset så snart jeg har tabt det jeg skal:-)
Held og lykke, det skal nok gå:-)
Anmeld