Jer der har vejet over 100 kg og tabt jer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Mon de vil gøre det med så lille en overvægt...trods alt...men ellers må du jo høre om dem med såkaldte hængelår ikke kan smide et billede ind...jeg tror ikke på det er så slemt som det lyder..

Nej er det nok ikke.. Tror ikke nogen vil smide et billed ind hvis de har hænge hud..
Det nok bare fordi jeg kender en som har tabt 60 kg og hun hænger virkelig over det hele!!! Men koster 250.000 kr for en operation hvor de order det hele..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Nej er det nok ikke.. Tror ikke nogen vil smide et billed ind hvis de har hænge hud..
Det nok bare fordi jeg kender en som har tabt 60 kg og hun hænger virkelig over det hele!!! Men koster 250.000 kr for en operation hvor de order det hele..

Mon ikek anonymt...eller privat til dig...60 kg er da virkelig også mange kilo...men ok, jeg har fra jeg var størst gravid og til den laveste vægt smidt 45 så det er jo også en del..men kun mave og bryster ødelagt så der er håb...

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Mon ikek anonymt...eller privat til dig...60 kg er da virkelig også mange kilo...men ok, jeg har fra jeg var størst gravid og til den laveste vægt smidt 45 så det er jo også en del..men kun mave og bryster ødelagt så der er håb...

Ja jeg håber meget også..

Anmeld

2. februar 2011

Meliora

Anonym skriver:

Jeg er gravid i 37. uge og vægten er dag 110 kg  Vejede 94 da jeg blev gravid...

Kan huden godt trække sig sammen og man kan blive pæn slank uden hænge hud?? Synes bare mine overarme og lår er enorme.. Tænker om de nogensinde kan blive pæne igen når huden har været strukket??

Hvis du 'bare' skal smide 16 kilo, så burde kroppen sagtens følge med, når det er fra 110 til 94. Jeg smed 20 kilo sidste år og man kunne intet se på min mave, tværtimod forsvandt nogle af strækmærkerne. Nu er jeg så i gang med et større vægttab, der går godt, men jeg træner altså også 4 gange om ugen, og spiser INTET usundt, og det tror jeg er med til at kroppen vænner sig til det. Dt vigtigste ved store vægttab er at gøre det stille og roligt, for ellers kommer huden til at hænge.

Jeg tabte mig f.eks. 18 kilo på 2 måneder som 13-årig pga. spiseforstyrrelse, og DET fik jeg hængehud af på armene, selvom jeg vejede MEGET mindre end jeg gør i dag. Gik fra 90 kilo til 72 (er 186 cm høj, så det var ret voldsomt) og den hud døjer mine arme stadig med i dag. Så jeg har planer om at få dem fikset så snart jeg har tabt det jeg skal:-)

Held og lykke, det skal nok gå:-)

Anmeld

2. februar 2011

Meliora

Anonym skriver:

hvis det har været pga. en maveoperation, så er det derfor. Der taber man sig jo ALT for hurtigt, og mange gør det uden motion.

Anmeld

2. februar 2011

zakariasen19

Jeg tog 25,3 kg på og var enorm, men i dag er min søn 4 måender og jeg mangler 1 snottet kg så er alt væk, min krop er faktisk kun blevet pænere af og være gravid

men træning og træning så skal du  nok få din smukke krop tilbage

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

FruRafn skriver:

hvis det har været pga. en maveoperation, så er det derfor. Der taber man sig jo ALT for hurtigt, og mange gør det uden motion.

Nåååååårh ja du siger noget.. ja hun har nemlig fået lavet mave sækken mindre.. Gud ja så det jo derfor..  Havde jeg ikke tænkt på..

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

zakariasen19 skriver:

Jeg tog 25,3 kg på og var enorm, men i dag er min søn 4 måender og jeg mangler 1 snottet kg så er alt væk, min krop er faktisk kun blevet pænere af og være gravid

men træning og træning så skal du  nok få din smukke krop tilbage

Det lyder godt.. ja må ud med barnevognen og begynde at træne når man må det igen..  Der er ikke andet for..

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

FruRafn skriver:

Hvis du 'bare' skal smide 16 kilo, så burde kroppen sagtens følge med, når det er fra 110 til 94. Jeg smed 20 kilo sidste år og man kunne intet se på min mave, tværtimod forsvandt nogle af strækmærkerne. Nu er jeg så i gang med et større vægttab, der går godt, men jeg træner altså også 4 gange om ugen, og spiser INTET usundt, og det tror jeg er med til at kroppen vænner sig til det. Dt vigtigste ved store vægttab er at gøre det stille og roligt, for ellers kommer huden til at hænge.

Jeg tabte mig f.eks. 18 kilo på 2 måneder som 13-årig pga. spiseforstyrrelse, og DET fik jeg hængehud af på armene, selvom jeg vejede MEGET mindre end jeg gør i dag. Gik fra 90 kilo til 72 (er 186 cm høj, så det var ret voldsomt) og den hud døjer mine arme stadig med i dag. Så jeg har planer om at få dem fikset så snart jeg har tabt det jeg skal:-)

Held og lykke, det skal nok gå:-)

Jeg skal desværre ikke kun tabe 16 kg.. Jeg skal gerne ned på 65 kg.. det er den vægt jeg har det bedst på.. Så der er jo lang vej endnu..

Men ja nok når man gør det hurtigt.. men hvis man bare tager 0,5-1 kg om ugen burde kroppen kunne følge med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.