Jer der har vejet over 100 kg og tabt jer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.451 visninger
28 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i 37. uge og vægten er dag 110 kg  Vejede 94 da jeg blev gravid...

Kan huden godt trække sig sammen og man kan blive pæn slank uden hænge hud?? Synes bare mine overarme og lår er enorme.. Tænker om de nogensinde kan blive pæne igen når huden har været strukket??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

mor2011

Bare rolig det skal nok trække sig sammen igen men det tager måneder.

Anmeld

1. februar 2011

Anonym trådstarter

mor2011 skriver:

Bare rolig det skal nok trække sig sammen igen men det tager måneder.

Årh det lyder godt.. for hvis det ender med en total slatten krop vil jeg næsten hellere veje lidt for meget..  

Anmeld

1. februar 2011

maria_wlt

Jeg må desværre det sorte får kan jeg se..

Jeg vejede 82 kg da jeg blev gravid med Tristan og endte på 109 kg da han kom.. Efter 6 mdr havde jeg smidt 17 kg og min mave lignede ret ud sagt stadig LORT.. Virkelig en hænge mave og jeg tror ikke at jeg får min dejlige fladere mave igen nogensinde med den ødelæggelse de kg havde gjort... 

Anmeld

1. februar 2011

Anonym

hejsa..

det tager tid, men maven og alt det anden skal nok komme hvis du tager en livstilsændring og begynder at motionere

Anmeld

1. februar 2011

hc=k

Det kan tage rigtig lang tid før huden trækker sig sammen og der er ingen garanti for at den overhovedet gør det.

Jeg har tabt mig 22 kg siden april 2010 og jeg har gardin-hud på mave og lår.

Anmeld

1. februar 2011

Anonym

Jeg har ikke selv tabt mig SÅ meget, men kender flere der har. Jo yngre du er, jo større chance har du for at huden trækker sig ordentligt sammen, mener man siger at kvinder over 30 ikke kan forvente det (men der findes jo undtagelser).... og så skulle det være super godt at spise lever, da det får maveskindet og huden generelt til at trække sig sammen... 

Anmeld

1. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Jeg er gravid i 37. uge og vægten er dag 110 kg  Vejede 94 da jeg blev gravid...

Kan huden godt trække sig sammen og man kan blive pæn slank uden hænge hud?? Synes bare mine overarme og lår er enorme.. Tænker om de nogensinde kan blive pæne igen når huden har været strukket??

Jeg vejede 105kg da jeg fødte min søn og lige under 90 kg da han var ½ år...mine arme og lår tog det fint men min mave og mine bryster var smadret,....

Anmeld

1. februar 2011

Sof

Jeg vejede 79 da jeg blev gravid med min datter, vejede ca. 120 da jeg fødte og blev så hængende på 106 kg i et par år efter. Jeg tabte mig så ned til 67 kg og trænede som en gal, men mine arme og lår + mave ligner stadig noget der er løgn og jeg har fået dommen om at jeg ikke kan gøre mere ved det selv 

Ked af at komme med et øv svar, men vil hellere være ærlig så du ved at det kan gå begge veje, du kan jo være heldig, det var/er jeg bare ikke

Anmeld

2. februar 2011

Anonym trådstarter

Sof skriver:

Jeg vejede 79 da jeg blev gravid med min datter, vejede ca. 120 da jeg fødte og blev så hængende på 106 kg i et par år efter. Jeg tabte mig så ned til 67 kg og trænede som en gal, men mine arme og lår + mave ligner stadig noget der er løgn og jeg har fået dommen om at jeg ikke kan gøre mere ved det selv 

Ked af at komme med et øv svar, men vil hellere være ærlig så du ved at det kan gå begge veje, du kan jo være heldig, det var/er jeg bare ikke

Årh det er jeg ked af at høre..  Men måske hvis man taber det hele med det samme.. Men der jo ikke andet for end at se tiden an..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.