Træt, træt, træt... og meget andet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. februar 2011

birthee

Jeg har 9 uger tilbage af min graviditet, og er simpelthen bare så træt for tiden... Jeg sover dårligt om natten, og er nødt til at tage en lur på 2-3 timer midt på dagen... Ellers kan jeg ikke hænge sammen... Er også begyndt at have virkelig ondt pga. bækkensmerter, så det kan kun gå for langsom med at det bliver den 17. februar, hvor jeg skal til den første akupunktur behandling i håb om at det kan lindre smerterne lidt... Det er bare træls, når det er hele dagen, og man nærmest ikke kan komme ud af sengen

Men bortset fra det, så har jeg en lille bebs der tumler rundt inde i maven, og det er jo bare dejligt!!!

Skal til jordemoder her den 8. februar, så er jeg spændt på hvor stor hun skønner baby - og så ville det da ikke gøre noget, hvis den bare kom en uges tid før termin...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Line Højdal

birthee skriver:

Jeg har 9 uger tilbage af min graviditet, og er simpelthen bare så træt for tiden... Jeg sover dårligt om natten, og er nødt til at tage en lur på 2-3 timer midt på dagen... Ellers kan jeg ikke hænge sammen... Er også begyndt at have virkelig ondt pga. bækkensmerter, så det kan kun gå for langsom med at det bliver den 17. februar, hvor jeg skal til den første akupunktur behandling i håb om at det kan lindre smerterne lidt... Det er bare træls, når det er hele dagen, og man nærmest ikke kan komme ud af sengen

Men bortset fra det, så har jeg en lille bebs der tumler rundt inde i maven, og det er jo bare dejligt!!!

Skal til jordemoder her den 8. februar, så er jeg spændt på hvor stor hun skønner baby - og så ville det da ikke gøre noget, hvis den bare kom en uges tid før termin...

Åhhh altså det bækken.... Jeg døjer selv med mit - men kun om natten, så det priser jeg mig lykkelig overfor!! Det er svært at finde hvile når jeg skal sove og svært at finde en stilling der er behagelig at ligge i længere tid ad gangen. Så jeg vågner gerne hver 1½ time og er nødt til at vende mig, -hvilket efterhånden er en større operation med alle de puder jeg har med mig i sengen

Så lige at Kuk har skrevet et indlæg om en graviditetspude... Måske det er noget - jeg vil i hvert fald overveje det: https://www.baby.dk/debat/88229pi1/2--kvartal-2011/graviditetspude-styrer.aspx

Ellers håber jeg akupunkturen virker

Men dejligt med en livlig bebs... det giver da om ikke andet smil på læben hver gang man mærker livstegn synes jeg  Og så må vi jo "trøste" os med at det er en slags træning med dårlig nattesøvn

Jeg har lige haft besøg af jordmoderen, der for første gang skønnede lillemandens vægt og jeg fik lov at mærke hoved og en fod... det var ret vildt!! Glæder mig så meget til at møde vidunderet!!

Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.