Graviditetspude styrer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.902 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Kuk

For snart en måned siden så jeg "The back-up plan" med Jenifer Lopez, og gjorde bekendsskab med en graviditetspude for første gang i mit liv.

Og jeg undrer mig over, at de slet ikke har fået rigtig fat i DK.

Jeg fandt en hjemmeside i DK, hvor jeg kunne købe een, og jeg ææælsssker min graviditetspude. Den er fantastisk, så jeg må simpelthen anbefale dette vidunder hjælpe-middel til jer alle sammen.

Hvis man er lidt kreativ kan man sagtens selv sy een, men for os der bare ikke har overskud til det, er det godt givet ud

KH Lonnie (kuk)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Line Højdal

Kuk skriver:

For snart en måned siden så jeg "The back-up plan" med Jenifer Lopez, og gjorde bekendsskab med en graviditetspude for første gang i mit liv.

Og jeg undrer mig over, at de slet ikke har fået rigtig fat i DK.

Jeg fandt en hjemmeside i DK, hvor jeg kunne købe een, og jeg ææælsssker min graviditetspude. Den er fantastisk, så jeg må simpelthen anbefale dette vidunder hjælpe-middel til jer alle sammen.

Hvis man er lidt kreativ kan man sagtens selv sy een, men for os der bare ikke har overskud til det, er det godt givet ud

KH Lonnie (kuk)

Har du et link til hjemmesiden hvor du har købt din?

Anmeld

4. februar 2011

Kuk

Ja, det kan jeg da

www.ansos.dk og søg "graviditetspude" i søgefeltet, så skulle den komme frem

Anmeld

4. februar 2011

Line Højdal

Takker
Jeg ved ikke rigtigt om jeg synes jeg vil kaste så mange penge efter en pude... Omvendt er jeg ved at være nået der til hvor jeg vil gøre alt for at forbedre min nattesøvn!

Sover du med den ligesom hende på billedet Kuk??!

Anmeld

5. februar 2011

Kuk

Ja, stort set, jeg krammer den som en anden bamse, og har den mellem lårene, knæene og anklerne, det er så skønt, og når jeg vender om på den anden side, så krammer jeg den bare med rundt.

Ja, den er ikke billig, men jeg er så tosset med den og den støtter også maven når jeg ligger på siden, så jeg ikke kommer til at "mase" maven og min lille engel indeni, men ligger op af puden.

Men hvis du kan sy, eller kender een, så er det jo nærmest bare en dyne, der rulles til en meget lang pølse, og så skal den bare have "skind" på  Altså et "pudebetræk"

Jeg krydser fingre for at du finder en løsning, for jeg har helt klart forbedret min nattesøvn

Anmeld

5. februar 2011

_-Kathrine-_

Lækker ser den sku ud...!

Jeg er begyndt at bruge en ekstra dyne som jeg ruller sammen til en pølse - Dog skubber jeg den ned i løbet af natten  Men den virker fint så længe jeg ligger med den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.