Projekt dåbskage... (fortsat) max billedspam "bryllup"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

NinaNymannMadsen

hvor fint. og sikke en god overraskelse da.
og tillykke med dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Mai-pigen

mortil3trustrup skriver:

For pokker den er fin. Helt utroligt. Super Flot.

Eiii tak....det var sødt sagt!!

Anmeld

2. februar 2011

Anne G

Mai-pigen skriver:

Tak tak.... Gjorde mig så umagen som jeg kunne med kagen.. Alt lavet fra bunden.. bunde, mmf osv..

Det er da rigtig flot at du har kunne overskue det samtidig med at der jo sikkert har været en masse andet også.. Det tager virkelig lang tid når man skal lave det hele fra bunden

Anmeld

2. februar 2011

Mai-pigen

Anne G skriver:

Det er da rigtig flot at du har kunne overskue det samtidig med at der jo sikkert har været en masse andet også.. Det tager virkelig lang tid når man skal lave det hele fra bunden

Jeg var også ret presset på et tidspunkt, men er nu glad for at jeg gjorde det..

Anmeld

2. februar 2011

CamillaSoefelt

Mai-pigen skriver:

Kagen er forresten med ananasmouse og skildpaddecreme...

Wauw den er flot.. Hvordan laver man ananas mousse og skildpadde creme? Blir jo fuldstændig lækkersulten..

Anmeld

2. februar 2011

Mai-pigen

CamillaSoefelt skriver:

Wauw den er flot.. Hvordan laver man ananas mousse og skildpadde creme? Blir jo fuldstændig lækkersulten..

Ananas mousse er lavet sammen med græsk youghurt flormelis og vanillesukker, og så husblas, skildpaddecreme laves af 1/4 fløde og 5 skildpadder, der smeltes heri, derefter står det til dagen efter og så piskes det stift... Mums og tak for dit indlæg...

Anmeld

2. februar 2011

CamillaSoefelt

Mai-pigen skriver:

Ananas mousse er lavet sammen med græsk youghurt flormelis og vanillesukker, og så husblas, skildpaddecreme laves af 1/4 fløde og 5 skildpadder, der smeltes heri, derefter står det til dagen efter og så piskes det stift... Mums og tak for dit indlæg...

Fuck hvor lækkert... Tak!

Anmeld

2. februar 2011

Zafir

Skøn dåbskage

Anmeld

2. februar 2011

Anne G

Mai-pigen skriver:

Jeg var også ret presset på et tidspunkt, men er nu glad for at jeg gjorde det..

Ja, det kan jeg godt forestille mig at du har været.. Men hvor er det fedt at du har lavet jeres egen kage

Anmeld

3. februar 2011

Mai-pigen

Anne G skriver:

Ja, det kan jeg godt forestille mig at du har været.. Men hvor er det fedt at du har lavet jeres egen kage

Mange tak....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.