jeg har simpelthen lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

253 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. september 2008

Susan1978

foræret 3 unge mennesker 1 flaske hvidvin..

vi har en lejr herude ved os og den er tit besøgt.

De havde været ude at gå og gå og gå for at finde en kiosk.. men der er altså 8 km til nærmeste by og tanken lukker kl. 21.

De spør så om jeg har en flaske vin de må købe... hmm vidste jeg ikke havde noget rødvin.. -totalt tørlagt.

men vi har en del hvidvin stående som vi slet ikke drikker.
jeg tog den med mindst % i og sagde jeg ikke ville have noget, det var en tak for de havde fundet vores hund, for hun har været væk i 3 timer. Hun gøede af dem og derfor hørte jeg dem.

Fårrrkkk jeg har nu begyndende dårlig samvittighed over at have været med til at hælde alkohol på 3 unge.. de har nok været 14-15 år (tror jeg- er sgu så dårlig til at aldersbestemme i dag)

hmm nå ja de har været heldige og kan more sig lidt inden de forhåbentlig skal i køjen.

Susan som også selv snart skal i køjen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2008

Loggidut

lol...3 mennesker om en flaske vin, uden meget alkohol i...ja ja...måske kommer deres forældre efter dig i morgen...lol

aj de kan max blive bare lidt sjove...hæ hæ...og hvordan vil de få den åbnet...det tager dem nok det meste af natten, så rolig nu...lol

Anmeld

22. september 2008

Susan1978

nej nej den var med skruelåg..

ja jeg er nu også rimelig rolig.. ;)

Anmeld

23. september 2008

linemus

Prøv at tænde tilbage på dengang du selv var den alder :) Du har da bare været medvirkende til at lære dem lidt om gavmildhed og at ikke alle mennesker i verden har skjulte bagtanker. Og så fik de en sjov aften ud af det også ;)

Jeg husker tydeligt alle de utroligt gæstfrie mennesker, vi stødte på, da jeg som spejder i mine unge dage var rundt i landet. Det har da betydet meget.

Knus Line - tror ikke de har taget skade ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.