Tidlig scanning. CRL hjælp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Moar2011

Goodt - for mig gav det heller ik nogen mening til at starte på.. da jeg aldrig havde hørt at det var sket før hihi.. men tror ikke du skal være nervøs på nogen måde..

Jeg var os til tryghedsscanning den gang jeg fik det afvide, men jeg tog det helt roligt for selvom fosteret selvf var meget lille, så jeg stadig det lille hjerte slå ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Englebassen82

CamillaValby skriver:

Lige præcis Tusinde tak.

Hehe ja må nok bare være tålmodig og bare vente til forhåbentlig en NF

HEHE ja ikke andet for... Men tillykke med graviditeten endnu engang..

>:<

Anmeld

1. februar 2011

Daydreamer81

Tillykke med hjerteblink

Tror også hun har regnet forkert ellers er det godt nok også meget tidligt der er hjerteblink. Det plejer at kunne ses fra min. 6+0

Anmeld

1. februar 2011

CamillaValby

cmks2007 skriver:

Nu må du ikke hænge mig op på det jeg skriver, men jeg er ret sikker på, at der går nogle/et par dage fra ægløsningen til ægget først bliver befrugtet og siden sætter sig fast, og derfor kan man aldrig regne 100 % med ægløsningsdagen.

Jeg ved også ret præcist hvornår jeg har ægløsning, men er ved begge mine unger blevet rykket 3 dage ved nf-scanningen.

Så vidt jeg lige kan regne, er det 4 dage du er rykket, og det behøver ikke betyde andet, end at æg og sæd er mødtes lidt senere end præcis på din æl-dag. Så jeg ville regne med, at du kan være helt rolig og stadig nyde din graviditet.

Tillykke med blinket forresten

Hihi ja det lyder nu meget rigtigt og klogt også

Du har nok ret. Jeg må nok bare prøve at slappe af og nyde det i stedet for at tænke for meget.

Tusinde tak

Anmeld

1. februar 2011

Pige2009

CamillaValby skriver:

Syntes bare der er meget forskel hihi.

Men holder dig på ordet Og håber det samme

Det må du gerne. Du skal jo også tro på det

Anmeld

1. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Dejligt den hygger sig derinde

Anmeld

2. februar 2011

RiUL

Hvor er det dejligt at høre at det så godt ud Da jeg var til scanning var baby hos mig også kun 8 mm, og hun mente også derfor at jeg skulle sættes nogle dage tilbage, men det har jeg altså ikke taget mig af. Vil hellere vente og se til NF, så tror bare du skal lade være med at tænke på det, og så bare nyde at hjertet slog  

Anmeld

2. februar 2011

CamillaValby

RiUL skriver:

Hvor er det dejligt at høre at det så godt ud Da jeg var til scanning var baby hos mig også kun 8 mm, og hun mente også derfor at jeg skulle sættes nogle dage tilbage, men det har jeg altså ikke taget mig af. Vil hellere vente og se til NF, så tror bare du skal lade være med at tænke på det, og så bare nyde at hjertet slog  

Det har du helt ret i Jeg kan bare ikke få det til at passe, nok det der bekymre mig lidt for så skulle jeg allerede have haft symptomer da jeg var omkring 2,4 og det er jo ekstremt tidligt. Så tænker lidt på at det ikke udvikler sig som det skal. Men nu ser jeg frem til på mandag Også må jeg se hvad de siger, også håber jeg at jeg kan se frem til en NF

Anmeld

2. februar 2011

RiUL

CamillaValby skriver:

Det har du helt ret i Jeg kan bare ikke få det til at passe, nok det der bekymre mig lidt for så skulle jeg allerede have haft symptomer da jeg var omkring 2,4 og det er jo ekstremt tidligt. Så tænker lidt på at det ikke udvikler sig som det skal. Men nu ser jeg frem til på mandag Også må jeg se hvad de siger, også håber jeg at jeg kan se frem til en NF

Jeg havde også symptomer 2 uger før jeg testede positiv, og det burde ha været alt for tidligt hvis hun ville rykke mig 3 dage tilbage Så bare rolig  Det kan du altså ikke regne med Blev også urolig for om den så ikke udviklede sig normalt, men det er ikke noget jeg tænker over. Det skal du altså ikke være urolig for Er sikker på at alt er i den fineste orden

Anmeld

2. februar 2011

oo

for det første er den tidlige scanning rimelig usikker, da de der små nogle godt kan vokse i ryk. det forklarede vores fertilitetslæge. Jeg blev fx sat til 18. oktober ved den tidlige scanning på klinikken og da vi nåede NF rykkede de den til 13. oktober. efter min egen beregning skulle jeg have termin 11. oktober

OG

så kan man blive "sent gravid", dvs at det tager længere tid for ægget at komme på plads i livmoderen end den normale uge. igen noget jeg har lært af min fertilitetslæge så derfor kan man godt være nogle dage bagud i forhold til ens ægløsning.

generelt kan du ikke rigtig regne med termin eller noget før NF, da de altså kan vokse i spjæt, de små fostre

og så TILLYKKE for hulan da!!! det er bare så dejligt, jeg blir så glad når jeg læser dine tråde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.