Pris på at skifte bank...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Den lykkelige

Zafir skriver:

Altså - det er røv træls og besværligt, at skifte bank, fordi man skal til møder og ditten datten og have ALLE papirer med og skrive under 20000 gange osv. Men det skulle da gerne som MINIMUM være gratis og man skulle da gerne ende ud med at få sparet penge ved et bank skift Ellers kan det da være lige meget...

Har bare hørt i banken også at det koster pga det stempelafgift, tinglysning´og gebyrer fordi alle lån skal lægges om og ændres..
Og alle jeg snakker med det om siger også det samme.. Vi gør det ikke for at spare penge.. vi gør det pga bankrådgiveren...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Zafir

milopilo skriver:

Har bare hørt i banken også at det koster pga det stempelafgift, tinglysning´og gebyrer fordi alle lån skal lægges om og ændres..
Og alle jeg snakker med det om siger også det samme.. Vi gør det ikke for at spare penge.. vi gør det pga bankrådgiveren...

Altså jeg er ret sikker på at, når man har betalt stempelafgift, så er det betalt... Ogsp selvom man skifter bank...

Anmeld

1. februar 2011

Den lykkelige

Zafir skriver:

Altså jeg er ret sikker på at, når man har betalt stempelafgift, så er det betalt... Ogsp selvom man skifter bank...

Nå hmmm.. fatter jeg ikke en meter af så.. men må prøve tage kontakt til den anden bank og høre ad..  Men på alle vores gældsbreve, pantebrev, lån tinglysnings papire osv står der jo nordea.. så kunne forestille mig det er fordi alle disse papire skal ændres..

Men må den anden bank kunne svar på..

Anmeld

1. februar 2011

Zafir

milopilo skriver:

Nå hmmm.. fatter jeg ikke en meter af så.. men må prøve tage kontakt til den anden bank og høre ad..  Men på alle vores gældsbreve, pantebrev, lån tinglysnings papire osv står der jo nordea.. så kunne forestille mig det er fordi alle disse papire skal ændres..

Men må den anden bank kunne svar på..

Men de vil jo også rigtig gerne have jer som kunde.... Såe... De der papirer går nok. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.