Mænd og hints

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

250 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. september 2008

Tikki

Synes lige vi skal have et lille indlæg, så derfor en lille anekdote :D

Da vi mødtes sidst (sjællandstøserne) talte vi om, at mænd ikke forstod et hint om forskellige ting. Jeg har et godt eksempel herpå:

Iza rente i dag rundt med et af hendes hårelastikker i munden. Jeg står med maden og gryderne koger og bobler, hvorfor jeg lige hurtigt siger til manden: "Iza er ved at spise hendes hårelastik!" og han svarer: "Nå for søren", hvorfor jeg regner med, at det har han styr på. Men 10 minutter efter, ser jeg igen Iza med hårelastikken i munden og spørger om ikke han havde taget det fra hende - jeg havde jo lige gjort ham opmærksom på det, men kunne ikke selv lige tage det fra hende. Han svarer sgu: "Nå skulle jeg tage det fra hende?? Jeg troede bare det var en konstatering, du kom med" dooohhhh!!"
8D ja, men må man ikke godt forlange at de mænd skal tænke lidt selv også?!! 8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2008

Hyner

Ja Jeg nikker og griner højlydt.... Hold kæft hvor er det typisk....

Anmeld

22. september 2008

bette

haha som min mand ville sige det... ordre gives, tidpunkt gives, hvordan opgaven skal udføres forklares, og hvem der skal udføre opgaven fortælles.. ellers fatter han heller ik noget;)

Anmeld

22. september 2008

Tynen

HAHA!! MÆND!!

Kan huske jeg lavede et indlæg for 100år siden på NB-
Jeg var SÅ træt af at manden ikke fattede en hentydning, så jeg begyndte at lave fælder for ham.

Satte badekarret hen foran døren (I håb om at han ville sætte det på plads af sig selv) så han bankede døren frontalt i det.
BANG!!
Eneste respons: Det var da et spøjst sted at sætte det!

Hvis man siger: Ryd op i stuen! fjerner han de underligste ting.

3 glas (Ud af de 5 der står der)
Flytter rodet rundt i bunker, istedet for at fjerne det.
Og ligger fjernbetjeningerne pænt op på rad og række foran fjernsynet.

Ting som hans sokker under stuebordet, reklamer og legetøj ser han "slet" ikke.

Anmeld

22. september 2008

Tikki

Ha ha - det kan jeg godt huske Tynen 8D Jeg har gjort det med shampoodunken - den var tøm, men fik lov at ligge i 3 måneder samme sted :-o8D

Og ja, Bette - sådan siger manden også her. Utroligt :P

Anmeld

22. september 2008

Tikki

Jeanette skriver:

Ha ha - det kan jeg godt huske Tynen 8D Jeg har gjort det med shampoodunken - den var tøm, men fik lov at ligge i 3 måneder samme sted :-o8D

ej okay..har gjort det med shampoodunken...det skal IKKE misforståes 8D

Anmeld

22. september 2008

Hyner

Jeanette skriver:

Jeanette skriver:

ej okay..har gjort det med shampoodunken...det skal IKKE misforståes 8D

Ja ja vi forstod hvad vi ville forstå;):P

Anmeld

23. september 2008

linemus

Åh det var da befriende at læse at det ikke kun er her i huset :)) Kender alt til det med shampooflasken, at flytte bunker rundt og kun rydde halvt op. Gad vide hvad der egentligt foregår inde i hovedet på dem... man skulle tro, de havde gang i en masse vigtige ting, så distræte de virker, men tror det desværre ikke... ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.