grød mos hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

MariaJ

Ni-ko-li-ne skriver:

eller fordi købegrøden indeholder en masse sukker i forklædning...

Ja, det kan godt være . Jeg er godt klar over at købegrøden er sød, og det er som sagt ikke hverdagskost længere. Hun kunne slet ikke have med klumperne i fx havregrød at gøre i begyndelsen, uanset om der kom aldrig så meget sukker/banan/mælk i. Jeg har ikke noget principielt imod købegrød, men andre kan selvfølgelig gøre som det passer dem bedst. Modermælk er jo også meget sødt, så de fleste små har nok en forkærlighed for det søde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Ni-ko-li-ne

MariaJ skriver:

Ja, det kan godt være . Jeg er godt klar over at købegrøden er sød, og det er som sagt ikke hverdagskost længere. Hun kunne slet ikke have med klumperne i fx havregrød at gøre i begyndelsen, uanset om der kom aldrig så meget sukker/banan/mælk i. Jeg har ikke noget principielt imod købegrød, men andre kan selvfølgelig gøre som det passer dem bedst. Modermælk er jo også meget sødt, så de fleste små har nok en forkærlighed for det søde.

hi hi.... jeg har noget principielt mod købegrøden... og sukker, i for store mængder...

Anmeld

1. februar 2011

henh01

Ni-ko-li-ne skriver:

hi hi.... jeg har noget principielt mod købegrøden... og sukker, i for store mængder...

Du må meget gerne give mig fif ift hvilke grød/mos arter du laver selv og hvordan du laver dem

Har hørt at frugtmos ikke er godt at starte op med da det er meget sødt, er det rigtigt?

Anmeld

1. februar 2011

Betteisen

Her startede vi op med grød da Laura var 3½ mdr (i samråd med sp) Vi startede op med" købe" risgrød og det gled ned med det samme

Anmeld

1. februar 2011

henh01

Betteisen skriver:

Her startede vi op med grød da Laura var 3½ mdr (i samråd med sp) Vi startede op med" købe" risgrød og det gled ned med det samme

Hvorfor så tidligt?

Anmeld

1. februar 2011

Betteisen

henh01 skriver:

Hvorfor så tidligt?

Havde åbenbart en datter der ikke kunne nøjes med hverken modermælk eller MME. Hun var vågen hver 2½ time natten igennem fra hun var 3 mdr. 

Anmeld

1. februar 2011

henh01

Betteisen skriver:

Havde åbenbart en datter der ikke kunne nøjes med hverken modermælk eller MME. Hun var vågen hver 2½ time natten igennem fra hun var 3 mdr. 

Øv. Hjlap det så da hun fik grød?

Anmeld

1. februar 2011

Betteisen

henh01 skriver:

Øv. Hjlap det så da hun fik grød?

Hej igen...

Ja det hjalp... men hun er nu stadig vågen2-3 gange om natten, bare ikke hver 2½ time

Anmeld

2. februar 2011

AmalieM

Vi begyndte da Merle var 4 mdr. og vi startede med kartoffel gulerodsmos

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.