Nogen der har været hos skanningsklinik.dk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

Frejsmor

Elvers skriver:

Jeg har været på klikken 2 gange i løbet af min graviditet - til en tidlig skanning og til kønsskanning, og det var fantastisk Jeg kan KLART anbefale klinikken, super kompetente skanningsjordemødre må jeg sige... Du skal bare huske kontanter, hvis du selv skal betale - de tager desværre ikke DK-kort...

Lyder godt at du har haft nogle gode oplevelser hos dem..

Og tak for tippet ang. pengene..

Min læge har godt nok henvist mig, men han sagde det var op til Tri om jeg skulle betale eller ej, jeg troede så dog at det var gratis med henvisning fra lægen, men åbenbart ikke altid.. Men må lige spørge når jeg får bestilt en tid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Frejsmor

ungmor 1993 skriver:

jeg var idag til 3D/4D scanning der bare i århus og de er rigtig gode og søde og jaah tror det er normalt man selv skal betale lægen og sygehuset har ikke noget med det at gøre

Jeg troede bare at når man fik en henvisning, at så var det gratis..

Ligesom ved en hver anden henvisning fra lægen.. Men kan godt være det er anderledes med scanninger, det ved jeg self. ikke..

Anmeld

2. februar 2011

Lise

Hej Channie,

Tillykke med din nye graviditet

Jeg har ikke selv været på klinikken, men har en god veninde der er blevet fulgt dér igennem hele hendes seneste graviditet (hun fødte 1/1 2011). Og hun syntes vist rigtig godt om stedet.

Lise

Anmeld

2. februar 2011

Frejsmor

tinasmor skriver:

Jeg var der sidste år og have en dårlig oplevelse.

Nu skal det også siges at det ikke var ham du nævner der scannede mig.

Min læge henviste mig. Det var en kvinde som overhoved ikke havde hoved og hale på noget som helst. Jeg er blevet scannet tonsvis af gange pga behandling og aldrig har det gjort ondt. Denne gang gjorde det så frygtelig ondt.

Scanneren kunne hun ikke finde ud af osv osv.

Jeg havde det faktisk så dårlig med det, at jeg dagen efter personlig tog der ned igen og spurgte receptionisten og hun var ny. Det måtte hun så indrømme. Så sagde jeg,a t det det var under al kritik at de lader hende være alene (og uden opsyn) når hun tydeligvis ikke havde forstand på noget. Fik bare en rynket skulder (som-- hvad kan jeg gøre)

Da det senere viste sig at baby var død enten lige efter eller lige inden, ja så har jeg ikke kunne lade være med at tænke på, om hun på en eller andet måde havde kunne set noget, havde det været en der havde forstand på det som scannede mig.

Jeg vil aldrig nogle sinde bruge den igen.

Dog skal det siges at ham kineseren du omtaler vist skulle være meget dygtig. Hvis jeg var dig, ville jeg derfor bede specifikt om ham.

Jeg er super ked af at høre du havde en dårlig oplevelse på klinikken og at de lod en uerfaren tage ansvaret for din scanning uden opsyn..

Jeg vil helt sikker være opmærksom på om tingene er som det skal være og om de gør arbejdet ordentligt!!

Jeg håber du er kommet dig ovenpå dit tab og at du senere hen måske har haft andre gode scannings-oplevelser..

Anmeld

2. februar 2011

Frejsmor

Brams skriver:

Vi fik lavet en kønsskanning på klinikken og det kan kun anbefales, de er super søde, har god tid og der er bare en god stemning

Det lyder rigtig dejligt..

Lyder som om der er flest der har haft gode oplevelser med dem, så det er betryggende..

Anmeld

2. februar 2011

Brams

SkrukNu skriver:

Det lyder rigtig dejligt..

Lyder som om der er flest der har haft gode oplevelser med dem, så det er betryggende..

Ja det betyder jo rigtig meget

Anmeld

24. oktober 2012

Maria Høj

tinasmor skriver:

yep der har jeg også været to gange (kønsscanninger) rigtig god oplevelse.

Men ved ikke om man kan henvises (hvis altså ts har en henvisning- så det er gratis)

Kære alle I

Jeg vil meget gerne høre fra jer, der har erfaringer med skanningsklinik.dk i Hvidovre.
Vil I skrive til mig snarest muligt? Især vil jeg gerne høre fra dem af jer, der har haft en dårlig oplevelse med klinikken.
Enten her eller på min mail:  marialyhnehoej@hotmail.com

Bedste hilsner
Maria

Anmeld

24. oktober 2012

Maria Høj

Frejsmor skriver:

Jeg er super ked af at høre du havde en dårlig oplevelse på klinikken og at de lod en uerfaren tage ansvaret for din scanning uden opsyn..

Jeg vil helt sikker være opmærksom på om tingene er som det skal være og om de gør arbejdet ordentligt!!

Jeg håber du er kommet dig ovenpå dit tab og at du senere hen måske har haft andre gode scannings-oplevelser..

Kære tinasmor

Jeg vil meget gerne høre lidt nærmere om den dårlige oplevelse, du har haft på skanningsklinik.dk i Hvidovre. Vil du kontakte mig enten på min email: marialyhnehoej@hotmail.com 
eller på min telefon: 28 54 58 21.

Tusind tak på forhånd.

mvh

Maria Høj

Anmeld

24. oktober 2012

Frejsmor

Maria Høj skriver:

Kære alle I

Jeg vil meget gerne høre fra jer, der har erfaringer med skanningsklinik.dk i Hvidovre.
Vil I skrive til mig snarest muligt? Især vil jeg gerne høre fra dem af jer, der har haft en dårlig oplevelse med klinikken.
Enten her eller på min mail:  marialyhnehoej@hotmail.com

Bedste hilsner
Maria

Må jeg spørge hvad du skal bruge erfaringerne til?

Er det et sted du selv overvejer at bruge, eller har du allerede en dårlig erfaring, eller er du journalist der skal skrive noget om stedet?

Det er mere siden du fokuserer på de dårlige erfaringer?

Jeg selv har været til scanning der to gange da jeg var gravid med min søn, en tryghedsscanning og en 3D-scanning og begge gange var rigtig positive oplevelser, med kompetent personale der var søde og rare og tog sig god tid og forklarede og svarede på spørgsmål og ja det var i det hele taget trygge og gode oplevelser!!

Anmeld

24. oktober 2012

Maria Høj

Frejsmor skriver:

Må jeg spørge hvad du skal bruge erfaringerne til?

Er det et sted du selv overvejer at bruge, eller har du allerede en dårlig erfaring, eller er du journalist der skal skrive noget om stedet?

Det er mere siden du fokuserer på de dårlige erfaringer?

Jeg selv har været til scanning der to gange da jeg var gravid med min søn, en tryghedsscanning og en 3D-scanning og begge gange var rigtig positive oplevelser, med kompetent personale der var søde og rare og tog sig god tid og forklarede og svarede på spørgsmål og ja det var i det hele taget trygge og gode oplevelser!!

Tak fordi du svarer tilbage til mig.

Dejligt at du har haft gode oplevelser med stedet

Jeg er interesseret i at høre både om de gode og mindre gode oplevelser.

Jeg faldt over det indlæg, som tinasmor skrev og vil bare gerne høre lidt flere detaljer om den oplevelse hun har haft som klient på klinikken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.