SkrukNu skriver:
hos Tri Huu Nguyen??
Jeg er gravid ca. 6+0 i dag og jeg var hos lægen idag og jeg har fået en henvisning til en tryghedsskanning hos Tri, fordi jeg i sommers var igennem en MA i 11.uge, hvor spunken desværre havde været livløs i 3 uger inden min krop viste de første tegn på at udskille det.. 
Det gør desværre at jeg er rigtig bekymret for at det skal ske igen og at jeg så går næsten til de 12 gyldne uger og glæder mig og tror alt er i skønneste orden for så at at få mit hjerte fuldstændig knust igen! 

Så lige p.t har jeg noget svært ved helt at give slip og bare glæde mig og få forhåbninger om at spunken bliver, så jeg glæder mig meget til skanningen, så jeg forhåbentlig kan få en lille smule ro i kroppen og begynde at lade mig selv tro på at den faktisk bliver der denne gang og nyde min graviditet..
Nogen der har erfaringer? Var det godt eller skidt?
Min læge sagde han gerne ville henvise mig, men det var Tri der bestemte om vi fik det gratis eller om vi skulle betale, og det ikke fordi de 600kr vælter noget, vi betaler gerne, men er det normalt at man får en henvisning og så alligevel skal betale??
Knus og kram
Channie
Jeg var der sidste år og have en dårlig oplevelse.
Nu skal det også siges at det ikke var ham du nævner der scannede mig.
Min læge henviste mig. Det var en kvinde som overhoved ikke havde hoved og hale på noget som helst. Jeg er blevet scannet tonsvis af gange pga behandling og aldrig har det gjort ondt. Denne gang gjorde det så frygtelig ondt.
Scanneren kunne hun ikke finde ud af osv osv.
Jeg havde det faktisk så dårlig med det, at jeg dagen efter personlig tog der ned igen og spurgte receptionisten og hun var ny. Det måtte hun så indrømme. Så sagde jeg,a t det det var under al kritik at de lader hende være alene (og uden opsyn) når hun tydeligvis ikke havde forstand på noget. Fik bare en rynket skulder (som-- hvad kan jeg gøre)
Da det senere viste sig at baby var død enten lige efter eller lige inden, ja så har jeg ikke kunne lade være med at tænke på, om hun på en eller andet måde havde kunne set noget, havde det været en der havde forstand på det som scannede mig.
Jeg vil aldrig nogle sinde bruge den igen.
Dog skal det siges at ham kineseren du omtaler vist skulle være meget dygtig. Hvis jeg var dig, ville jeg derfor bede specifikt om ham.