Eiiii min lille mus (sygdom)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Maalene

loppen82 skriver:

Det er kun den lille der bor fast ved mig...

Nej det er maske med spirocort mod falsk strube hoste.

Åhh, det lyder godt nok ikke rart Håber snart hun bliver frisk igen...

Okay, det var jeg ikke klar over... Bor de hos deres far? Du behøver ikke svare, hvis det bliver for personligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

loppen82

Maalene skriver:

Åhh, det lyder godt nok ikke rart Håber snart hun bliver frisk igen...

Okay, det var jeg ikke klar over... Bor de hos deres far? Du behøver ikke svare, hvis det bliver for personligt

Det er helt ok... Ja det gør de.

Anmeld

31. januar 2011

Maalene

loppen82 skriver:

Det er helt ok... Ja det gør de.

Okay, dejligt...

Det vigtigste er jo helt klart at I alle 4 trives

Anmeld

31. januar 2011

Mira0911

Det er jo vildt det der.... 

Rigtig god bedring... 

Anmeld

31. januar 2011

twinboys

Ååååhhh lille pus god bedring til hende ....

og ja jeg ryster på hovedet igen og atter igen af vagtlæger

Anmeld

4. februar 2011

SD21

Stakkels lille pus !  Er hun ved at være ovenpå igen?

Jeg giver ikke en skid for vagtlæger ! For et halvt års tid siden, var min kæreste og jeg i byen. Han får ligepludselig ondt i maven under ribbenene og op i brystet. Det blev værre og værre og han blev bleg og fik koldsved - han havde det virkelig skidt! Vi kører over til vagtlægen, som så ikke havde åent for konsultation - man skulle ringe først. Jeg ringer så til vagtlægen og giver ham min kærestes personnr., fortæller ham hvordan og hvorledes og så spørger han fandme om ikk han må snakke med min kæreste - der var jo en grund til det var MIG og ikk HAM der ringede. Men han fik ham så og bad min kæreste om bare at køre hjem og se tiden an. Han fik prikken i fingrene osv. - Jeg var rasende over at de ikke ville tage ham ind, det kunne lige så godt have været noget med hjertet !! Men det var det heldigvis ikke !  Puuha

Anmeld

4. februar 2011

loppen82

SD21 skriver:

Stakkels lille pus !  Er hun ved at være ovenpå igen?

Jeg giver ikke en skid for vagtlæger ! For et halvt års tid siden, var min kæreste og jeg i byen. Han får ligepludselig ondt i maven under ribbenene og op i brystet. Det blev værre og værre og han blev bleg og fik koldsved - han havde det virkelig skidt! Vi kører over til vagtlægen, som så ikke havde åent for konsultation - man skulle ringe først. Jeg ringer så til vagtlægen og giver ham min kærestes personnr., fortæller ham hvordan og hvorledes og så spørger han fandme om ikk han må snakke med min kæreste - der var jo en grund til det var MIG og ikk HAM der ringede. Men han fik ham så og bad min kæreste om bare at køre hjem og se tiden an. Han fik prikken i fingrene osv. - Jeg var rasende over at de ikke ville tage ham ind, det kunne lige så godt have været noget med hjertet !! Men det var det heldigvis ikke !  Puuha

Hejsa.

Ja hun har det heldigvis MEGET bedre...

Men var tosset over at de ikke ville ta hende og fremover hvis der blir noget udenfor lægens åbningstider hedder det skadestuen og så får de lov til at ringe hvis vi ska til vagtlægen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.