Sikke da en omgang Maluca har raget til sig...
Onsdag startede hun med falsk strubehoste og fik sin spirocort. Fredag startede dagen med 40 i feber for den lille mus og den lå stort set der hele dagen... ringede til vagtlægen om aftenen men lægen i tlf sagde at de ikke havde tid til at få hende ind.... SAY WHAT, min datter er 22 mdr og har 40 i feber og i vil ik ta hende... HMMMM, lørdag havde jeg fat i vagtlægen igen da pigen lå og græd og tog sig til øret og sagde av av av av endnu engang ville de ik ta hende... søndag morgen havde hun det bedre og tænkte det var på vej retur... men næh nej, endnu engang høj feber og hun lå og hostede det halve af natten.
Nå her til morgen ringede jeg til lægen kl.08.00 og forklarede sekratæren hvordan weekenden havde været og jeg fik besked på at komme 10.15.
10.05 stod vi derude og kort efter blev vi kaldt ind...
Hun lyttede på hendes lunger, kiggede hende i ørene og halsen og hørte hende hoste og så kom dommen...
Mellemøresbetændelse på BEGGE øre, Falskstrube hoste, mild lungebetændelse og halsbetændelse...
Jeps vi tar lige 4 sygdomme på én gang...
Som lægen sagde så kunne hun godt forstå at Maluca græd og sagde av av av i weekenden
SÅ nu får vagtlægen en repremande (staves) fordi han ikke ville ta hende ind. Og sker det igen ryger sagen højere op... for det er ikke rimeligt at en mor står med et barn på 22 mdr med 40 i feber og ik blir taget alvorligt. Så¨sker det igen blir det skadestuen og IKKE vagtlægen.
Tak fordi i læste med så langt havde lige brug for at komme af med det...
Anmeld