Emmas første to skridt!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2008

Tikki

ihhhh kæmpe tillykke - det er bare SÅ stort, når de går :) både for forældre, men også for dem selv...de er bare så stolte (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2008

Kaufie

Når hun nu har ventet så længe med at gå må det vel være fordi hun lige skulle føle sig helt sikker på balancen først. Så det kommer sikkert til at gå endnu hurtigere med at komme fra få skridt til løbe stadiet hos jer end hos de hurtigste gåere....

William var ret sen til at kravle - men lærte at gå kort tid efter - han skulle åbenbart lige finde fidusen i at komme rundt - og SÅ var det kun på to ben ligesom vi andre...

Anmeld

22. september 2008

bette

stort tillykke herfra... jaaa det er bare så skønt når de tager deres første skridt.. uhh så rørt man bliver

Anmeld

22. september 2008

Tikki

Hyner skriver:

Kaufie skriver:

Tillykke med de små skridt - bare vent om en uge så løber hun fra dig.....

Narj det kunne hun ikke finde på:S

Så hurtigt går det forhåbentligt ikke(?) Eller hva?

Det sagde jeg også, da Iza begyndte at tage sine første skridt. Min mor var her på besøg og hun sagde netop lige til mig, at så går hun stabilt om ca. 14 dage. Jeg sagde hånligt, at det nok liiige ville tage lidt længere tid....men nej, 14 dage og hun gik stabilt og endnu 14 dage og hun begyndte at stikke af. Her 2 måneder efter hun tog de første små spæde skridt løber hun væk fra os på ingen tid og med efterhånden lidt stor mave, har jeg tiltider svært ved at nå at fange hende, inden hun når ud på parkeringspladsen som ligger ved siden af vores legeplads :-o
Så nu er det bare op af sofaen 8D

Anmeld

22. september 2008

Hyner

Puha vil det sige jeg skal lave endnu mere8( Ej det er gazzz.
ja så kan man sgu godt komme til at føle sig lidt gammel lige pludselig..

Anmeld

22. september 2008

Lulle25

Tillykke med den lille gående bandit;)

Anmeld

23. september 2008

Hyner

De to skridt er allerede afløst af 4!!!!!! Jeg er helt vildt indponeret over hvor hurtigt det går... Hun slipper bare hele tiden og griner over hele hovedet:))

Anmeld

23. september 2008

Nadi

Nej hvor godt!!! Stort TILLYKKE med de første par skridt :)

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.