ja den der kender jeg!
Tif er begyndt at stirre mig ind i øjnene, og brøle, aaaark, sådan rigtigt arrigt, mens øjnene lyner...man kan altså se hun har en masse indebrændt vrede...og jeg tror netop det er der balladen ligger...det er jo en stor energibombe der springer oven i hovedet på dem når det ikke går på deres måde!
den anden dag da jeg nærmest røg i en slåskamp med tif, fordi hun ville kratte mig i ansigtet, hele tre gange, ja så satte jeg hende hårdt ned på gulvet, og sagde ret bestemt, så kan du blive der til du kan være sød!
så blev der ro...og da hun kom op igen var hun stadig vred, såret eller skuffet (hvad ved jeg) men hun var absolut mere behagelig at sidde med!
jeg vil simpelthen ikke tolerere at have sådan et monster rasende gennem mit hus (har sgu haft det to gange før, hvor jeg var totalt usikker på mig selv)
når det der skaberi kommer frem i tif, så bryder jeg hende i det, ved enten at sætte hende på gulvet, meget bestemt, eller også ind på hendes værelse...det er ikke min opgave at gøre hende god igen.
kjeg er hård her, men det er fordi jeg har prøvet det så mange gange med kasper og christian, og på dem har pussenusse aldrig hjulpet :D
aj jeg lyder som en strid kælling...men det er jeg jo slet ikke!
Anmeld