Malonde1985 skriver:
Hvor er det dejligt at høre at det går så godt med jer alle
- ser frem til fotos, fotos og fotos 
Her er vi i uge. 40+2 nu og stadig INTET sket!!! Argh!!! Har efterhånden også prøvet ALT! I fredags gik jeg lige amok med bilen (dagen før termin) - den blev støvsuget og fik den STORE tur! Men intet godt kom der ud af det, udover at bilen blev ren
Jeg selv måtte ligge på sofaen resten af aftenen fordi jeg var SÅ øm i lænden over at bukke mig med støvsugeren..
.. Sex virker desværre heller ikke her... Igår aftes fik brusekabinen lige en ordentlig omgang med kalkfjerner og gnubbe gnubbe, og gnubbe - heller ingen gevinst. Nu er jeg så lige blevet færdig med at støvsuge huset herhjemme, rydde op, vaske gulve, vaske tøj og ja... Kan man snart gøre andet!!?? Overvejer lidt at tage en trappe-tur senere. I vores opgang er der 4 etager, så måske man simpelthen skulle gå i krig med at vandre op og ned? Men HVIS det så endelig skulle igang, så er man jo HELT færdig og har ingen kræfter tilbage... 

Der er nok ik andet at gøre end at vente, vente og vente - desværre 
Øv, jeg var sikker på, at du havde født...det er vist et par dage siden du har været online, så vidt jeg husker!
Ja, man skal ikke forsvinde herfra i alt for lang tid af gangen, når man er omkring terminsdatoen!
Jeg har også opgivet rengøring, bagning osv. for det hjælper ikke en skid.
I det mindste er vi da flere om at gå og vente...
Anmeld