Pip pip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

piadas

Malonde1985 skriver:

Hvor er det dejligt at høre at det går så godt med jer alle   - ser frem til fotos, fotos og fotos 

Her er vi i uge. 40+2 nu og stadig INTET sket!!! Argh!!! Har efterhånden også prøvet ALT! I fredags gik jeg lige amok med bilen (dagen før termin) - den blev støvsuget og fik den STORE tur! Men intet godt kom der ud af det, udover at bilen blev ren  Jeg selv måtte ligge på sofaen resten af aftenen fordi jeg var SÅ øm i lænden over at bukke mig med støvsugeren.. .. Sex virker desværre heller ikke her... Igår aftes fik brusekabinen lige en ordentlig omgang med kalkfjerner og gnubbe gnubbe, og gnubbe - heller ingen gevinst. Nu er jeg så lige blevet færdig med at støvsuge huset herhjemme, rydde op, vaske gulve, vaske tøj og ja... Kan man snart gøre andet!!?? Overvejer lidt at tage en trappe-tur senere. I vores opgang er der 4 etager, så måske man simpelthen skulle gå i krig med at vandre op og ned? Men HVIS det så endelig skulle igang, så er man jo HELT færdig og har ingen kræfter tilbage... 

Der er nok ik andet at gøre end at vente, vente og vente - desværre 

Øv, jeg var sikker på, at du havde født...det er vist et par dage siden du har været online, så vidt jeg husker! Ja, man skal ikke forsvinde herfra i alt for lang tid af gangen, når man er omkring terminsdatoen!

Jeg har også opgivet rengøring, bagning osv. for det hjælper ikke en skid. I det mindste er vi da flere om at gå og vente...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

CA

Ih hvor er det skønt Ditte!! Flot at I kunne lade ham ligge. Jeg tror jeg kommer til at tjekke vejrtrækning en million gange! 

Ih, hvor er det rart at høre at det går så godt! Det går det også her - skal også snart have lavet en opdatering.

Dejligt at Kristine klarer det så flot! Glæder mig til at se billeder! 

Håber han blir ved med at være så dejlig nem 

Anmeld

1. februar 2011

Sofia

Sikken dejlig opdatering

Det lyder til det går rigtig godt og at lille Richard bare er så skøn så skøn. Ihh kan godt forstå det var lidt grænseoverskridende, at han stod alene derude i mørket, men sejt I lod ham få ro og sove til han selv vågnede.

Glæder mig til at se billeder af Kirstine som brudepige

Det må være noget helt særligt at opleve hende som storesøster, det er så fint det billede hvor hun sidder og holder ham!!

Hav en dejlig dag. Knus

Anmeld

1. februar 2011

Malonde1985

piadas skriver:

Øv, jeg var sikker på, at du havde født...det er vist et par dage siden du har været online, så vidt jeg husker! Ja, man skal ikke forsvinde herfra i alt for lang tid af gangen, når man er omkring terminsdatoen!

Jeg har også opgivet rengøring, bagning osv. for det hjælper ikke en skid. I det mindste er vi da flere om at gå og vente...

Desværre ... HVIS BARE JEG HAVDE!!! 

He he.. nej man skal nok lige tjekke ind mindst en gang om dagen når det er omkring termin.. .. ellers tror man jo bare..

Meeeen nej han vil tilsyneladende ikke ud ham her, og hvor er det bare fantastisk at vide, at de først sætter én igang herovre I Sverige, når man er gået 3 uger over! .. 

Anmeld

1. februar 2011

piadas

Malonde1985 skriver:

Desværre ... HVIS BARE JEG HAVDE!!! 

He he.. nej man skal nok lige tjekke ind mindst en gang om dagen når det er omkring termin.. .. ellers tror man jo bare..

Meeeen nej han vil tilsyneladende ikke ud ham her, og hvor er det bare fantastisk at vide, at de først sætter én igang herovre I Sverige, når man er gået 3 uger over! .. 

3 uger....FÅÅÅRKK! Det er godt nok lang tid - kommer man så ikke til scanning og diverse undersøgelser nærmest hver anden dag til sidst? Eller stoler de bare på, at moderkagen stadig virker og der er fostervand osv.?

Anmeld

1. februar 2011

Malonde1985

piadas skriver:

3 uger....FÅÅÅRKK! Det er godt nok lang tid - kommer man så ikke til scanning og diverse undersøgelser nærmest hver anden dag til sidst? Eller stoler de bare på, at moderkagen stadig virker og der er fostervand osv.?

Når man har nået de 42 uger, så tager de åbenbart stilling til om det er forsvarligt at gå længere, og så kommer man til ultralyd hver dag.. Men kan slet IKKE overskue at skulle gå så længe, og at skulle til tjek hver dag - det er sku hårdt nok at komme ud af døren efterhånden, og bare ud og handle 

Anmeld

1. februar 2011

piadas

Malonde1985 skriver:

Når man har nået de 42 uger, så tager de åbenbart stilling til om det er forsvarligt at gå længere, og så kommer man til ultralyd hver dag.. Men kan slet IKKE overskue at skulle gå så længe, og at skulle til tjek hver dag - det er sku hårdt nok at komme ud af døren efterhånden, og bare ud og handle 

Det lyder da også mærkeligt! De må da bruge mange ressourcer på at scanne de, som går langt over tid! Kan du ikke få din jdm. til at lave hindeløsning eller et eller andet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.