Hej smukke kvinder!
Uhhh endelig tid til lidt baby.dk! Det er ikke fordi Bimmeren ikke arter sig, men vi har virkelig haft mange gæster! Det tynder dog ud her de næste dage! Det bliver rart at få lidt ro herhjemme, selv om det også har været vildt skønt at vise ham frem! Man er vel stolt
! Både Mikkel og jeg kommer jo af KÆMPE søskende flokke, så der er mange der gerne vil komme og hilse på! Men alle har været super søde og har haft mad/kager osv med og hjulpet til med at tage dække bord/tage opvask/lave mad!
Lille Richard er sådan en dejlig baby! Han vil godt nok helst sove i dobbeltsengen om natten, ellers vågner han sørme tit og er sulten/skal have stillet lidt tryghedsbehov. Men han skriger ikke og er heller aldrig ulykkelig eller sur. Han kan sagtens brokke sig når han skal have en trøje over hovedet eller jeg ikke finder madkasserne hurtigt nok frem
! Haaaallo MOR! SULTEN!!! Vi har haft ham i bad igen... jeg ved godt at nogen siger man ikke må, men han nyder det bare sådan og bliver helt afslappet i badet og ligger bare og kigger med de største øjne. Plus at det er så svært at få de små nosser rene...
Desværre kom jeg til at komme lidt (ellers enormt lækkert)økologisk babyolie i badevandet i dag, så da han kom op duftede han "wellness-agtigt" af sådan noget rosen-hyben-agtigt og SLET ikke af min lille Bimmer. Jeg håber at det hurtigt bliver slidt af igen!
Vi har gået den første tur med barnevognen idag, og da vi kom tilbage omkring kl. 17 sov han bare så fint, så vi besluttede at han måtte blive ude. Uhhhh det var vildt, og jeg var ude og tjekke to gange om babyalarmen virkede. Men det blev ENDNU mere vildt da det så blev mørkt! Så stod han bare derude i mørket! Det var ikke koldt ude ved ham (der er temp. måler i alarmen) men CHRIST hvor var det grænseoverskridene at han stod der alene ude i mørket på vores terrasse. Vi var enige om at det var GODT for ham at sove ude og at det var DEJLIGT for ham at få ro oven på de mange gæster og at vi VIDSTE at han ikke frøs, alligevel var Mikkel ude og tjekke om der var liv i ham hvert kvarter og jeg blev SÅ lettet da han endelig kom med "jeg er vågen" grynt kl 19. Pyhh... Mikkel LØB ud til barnevognen og bagefter kiggede vi anerkendene på hinanden over at vi havde ladet ham få fred og sove, selv om vi begge havde været ved at dø af skræk, he he he.... Og så har han vist lagt i arm lige siden
Kirstine er bare verdens sødeste storesøster der så gerne vil kysse, nusse og holde, og som ikke bliver sur hvis hun får et nej af og til! Uhhh altså, det er næsten for godt til at være sandt indtil nu, så vi må se om der kommer til "jalousi-reaktioner" senere. Hun var til Bryllupsmesse i Århus i dag og gå catwalk som lille fin brudepige i dag! Jeg kan lige ligge et billed ud af hende i morgen, de er stadig i kameraet lige nu. Hun var så fin og meget dygtig! Mine forældre hentede hende og tog hende med derop, hvor mine søde kolleger så havde hende med på podiet. Det var dejligt at der lige var lidt "Kirstine-er-helt-i-fokus" tid for hende også! Ellers har alle nu også være rigtig søde til også at have en lille ting med til hende også!
Sundhedsplejersken skulle vist have været på besøg på 4. dagen, som jo er i dag, så jeg regner med at hun ringer i morgen. Selv om alt er fint, så bliver det alligevel dejligt at hun kommer og vejer og måler og lige giver os "godkendt"-stemplet!
Knus og kram herfra!
Anmeld