Pip pip!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

DK

Hej smukke kvinder!

Uhhh endelig tid til lidt baby.dk! Det er ikke fordi Bimmeren ikke arter sig, men vi har virkelig haft mange gæster! Det tynder dog ud her de næste dage! Det bliver rart at få lidt ro herhjemme, selv om det også har været vildt skønt at vise ham frem! Man er vel stolt! Både Mikkel og jeg kommer jo af KÆMPE søskende flokke, så der er mange der gerne vil komme og hilse på! Men alle har været super søde og har haft mad/kager osv med og hjulpet til med at tage dække bord/tage opvask/lave mad!

Lille Richard er sådan en dejlig baby! Han vil godt nok helst sove i dobbeltsengen om natten, ellers vågner han sørme tit og er sulten/skal have stillet lidt tryghedsbehov. Men han skriger ikke og er heller aldrig ulykkelig eller sur. Han kan sagtens brokke sig når han skal have en trøje over hovedet eller jeg ikke finder madkasserne hurtigt nok frem! Haaaallo MOR! SULTEN!!! Vi har haft ham i bad igen... jeg ved godt at nogen siger man ikke må, men han nyder det bare sådan og bliver helt afslappet i badet og ligger bare og kigger med de største øjne. Plus at det er så svært at få de små nosser rene... Desværre kom jeg til at komme lidt (ellers enormt lækkert)økologisk babyolie i badevandet i dag, så da han kom op duftede han "wellness-agtigt" af sådan noget rosen-hyben-agtigt og SLET ikke af min lille Bimmer. Jeg håber at det hurtigt bliver slidt af igen!

Vi har gået den første tur med barnevognen idag, og da vi kom tilbage omkring kl. 17 sov han bare så fint, så vi besluttede at han måtte blive ude. Uhhhh det var vildt, og jeg var ude og tjekke to gange om babyalarmen virkede. Men det blev ENDNU mere vildt da det så blev mørkt! Så stod han bare derude i mørket! Det var ikke koldt ude ved ham (der er temp. måler i alarmen) men CHRIST hvor var det grænseoverskridene at han stod der alene ude i mørket på vores terrasse. Vi var enige om at det var GODT for ham at sove ude og at det var DEJLIGT for ham at få ro oven på de mange gæster og at vi VIDSTE at han ikke frøs, alligevel var Mikkel ude og tjekke om der var liv i ham hvert kvarter og jeg blev SÅ lettet da han endelig kom med "jeg er vågen" grynt kl 19. Pyhh... Mikkel LØB ud til barnevognen og bagefter kiggede vi anerkendene på hinanden over at vi havde ladet ham få fred og sove, selv  om vi begge havde været ved at dø af skræk, he he he....  Og så har han vist lagt i arm lige siden

Kirstine er bare verdens sødeste storesøster der så gerne vil kysse, nusse og holde, og som ikke bliver sur hvis hun får et nej af og til! Uhhh altså, det er næsten for godt til at være sandt indtil nu, så vi må se om der kommer til "jalousi-reaktioner" senere. Hun var til Bryllupsmesse i Århus i dag og gå catwalk som lille fin brudepige i dag! Jeg kan lige ligge et billed ud af hende i morgen, de er stadig i kameraet lige nu. Hun var så fin og meget dygtig! Mine forældre hentede hende og tog hende med derop, hvor mine søde kolleger så havde hende med på podiet. Det var dejligt at der lige var lidt "Kirstine-er-helt-i-fokus" tid for hende også! Ellers har alle nu også være rigtig søde til også at have en lille ting med til hende også!

Sundhedsplejersken skulle vist have været på besøg på 4. dagen, som jo er i dag, så jeg regner med at hun ringer i morgen. Selv om alt er fint, så bliver det alligevel dejligt at hun kommer og vejer og måler og lige giver os "godkendt"-stemplet!

Knus og kram herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Multebær

Eiii her sidder jeg bare og tuder over dit indlæg. Så meget lykke kan jeg slet ikke rumme at læse om i disse dage 

Hvor er det bare dejligt at i har det så godt

Anmeld

31. januar 2011

Najsen86

Ej hvor var det bare en skøn beretning... Dejligt at Richard er nem og at Kirstine klarer det så godt

Anmeld

31. januar 2011

piadas

Hvor er det dejligt med en update!

Det lyder jo bare til, at det hele kører på skinner. Hmmm, kan godt forstå det der med at lade ham stå ude og sove. Jeg kan godt huske det første laaaange stykke tid - fuck, hvor tjekker man altså bare mange gange, om ungen stadig trækker vejret! Men det gør de jo heldigvis!

Hvor er det også dejligt at høre, at Kirstine er vildt glad for ham. Min datter er også ved at gå ud af sit gode skind - hun kan/vil heller ikke vente længere, så vi er også i gang med sex, ananasspisning osv. herhjemme, men intet hjælper....stædige unger!

Tak for update - og smid endelig flere billeder ind, når du har tid! Dem kan vi aldrig få nok af!

Anmeld

31. januar 2011

Multebær

piadas skriver:

ananasspisning .........

Oh nooooo Pia don't jeg får traumer 

Anmeld

31. januar 2011

piadas

Multebær skriver:

Oh nooooo Pia don't jeg får traumer 

Hæhæ, det virkede heller ikke på mig!

Men lidt botox-læber blev det da til! Men ingen dårlig mave her...! Jeg overvejer at bage den der ve-kage nu, men jeg gider ikke tage hen for at købe kokosmel, som jeg mangler for at kunne bage den....JEG GIDER INGENTING....KUN FØDE!!!!!!!!

Anmeld

31. januar 2011

mettenoah

Hvor det lyder dejligt, og helt perfekt..
er så inderligt misundelig.

og sikke en stor dreng der kom ud...

Ja jeg venter stadig... blir sat i gang på fredag, skal til jordemoder i morgen 11.20, bare for check.
Men abselut intet er under opsejling.

Men at læse dit indlæg får lige selvmelidenheden til at forsvinde for en stund.

Mettenoah 41+1

Anmeld

31. januar 2011

AnneBJ

Åhh altså! Totalt familieidyl!

Hvor er I seje at I lod ham ligge ude i vognen!

Glæder mig voldsomt til at se billeder af den yndige lille brudepige - jeg smider også snart billeder af kålormens indtog på badeværelset, så hun kan se værket komme til sin ret

Anmeld

31. januar 2011

Svane83

Lige et forsinket tillykke først med den dejlige lille dreng.

Og iiihhhhh  suuuuuukkkkk hvor glæder jeg mig endnu mere til at vores lillepige kommer ud efter at have læst dit indlæg, det er jo lige det man går og drømmer om...

Knus Carina

ps. flot at kunne lade ham stå ude, han har sikkert haft rigtig godt af det, men puha den tror jeg også bliver slem her. Mors lille nus helt alene udenfor...

Anmeld

31. januar 2011

Malonde1985

Hvor er det dejligt at høre at det går så godt med jer alle   - ser frem til fotos, fotos og fotos 

Her er vi i uge. 40+2 nu og stadig INTET sket!!! Argh!!! Har efterhånden også prøvet ALT! I fredags gik jeg lige amok med bilen (dagen før termin) - den blev støvsuget og fik den STORE tur! Men intet godt kom der ud af det, udover at bilen blev ren  Jeg selv måtte ligge på sofaen resten af aftenen fordi jeg var SÅ øm i lænden over at bukke mig med støvsugeren.. .. Sex virker desværre heller ikke her... Igår aftes fik brusekabinen lige en ordentlig omgang med kalkfjerner og gnubbe gnubbe, og gnubbe - heller ingen gevinst. Nu er jeg så lige blevet færdig med at støvsuge huset herhjemme, rydde op, vaske gulve, vaske tøj og ja... Kan man snart gøre andet!!?? Overvejer lidt at tage en trappe-tur senere. I vores opgang er der 4 etager, så måske man simpelthen skulle gå i krig med at vandre op og ned? Men HVIS det så endelig skulle igang, så er man jo HELT færdig og har ingen kræfter tilbage... 

Der er nok ik andet at gøre end at vente, vente og vente - desværre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.