Adam (4½ md) har fået (tynd) grød 7 gange i alt nu.
De fire første gange var det bare et par ½skefulde risgrød og så en flaske bagefter. Det var ikke det store hit med grøden
Så vi holdt en uges pause.
Femte gang fik han majsgrød - det gik bedre og i går (6. gang) havde han så fattet det der med at åbne munden når skeen nærmer sig!
Så i går og i dag har han spist ca ½ dl.
Han har prøvet hindbær- og æblemos - det sidste var et hit!
Han får i øvrigt vand i et glas til 
Super
Vi har givet william grød før, men stoppede pga dårlig mave!
Men nu er vi oppe på hesten igen og han har fået grød siden i onsdags nu. 1 gang om dagen og nogle få skeer 5-12 stykker - er det nogenlunde det samme som Jer? Jeg giver ham ikke vand til, da han får en flaske enten lidt før eller efter grøden. Vi har også kun lavet tynd grød, med konsistens som cremet suppe. Giver du frugtmosen "ren" - altså bare som den er, eller som "topping" på grøden?
Vi laver også majsgrød, da jeg har hørt, at risgrød skal man være forsigtig med, hvis de har tendens til hård mave.
Hvor store portioner laver du så? Jeg har en opskrift på majsgrød med 2 dl vand, 2 spsk majsmel og MME-pulver så det passer til vandmængden. Så kommer jeg lidt fedtsof i og først MME når grøden er kølet af. Men der er jo aaaaalt for meget grød til smagsprøver, så jeg hælder resterne ud igen. Gør du også det?
Ej undskyld alle de spørgsmål, men jeg vil så gerne gøre det rigtigt 
Anmeld