Av det gør ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. september 2008

Plysbjørnen

og hvad sker der så hos jer...

I dette tilfælde refererer jeg til Laura, som synes det er kanon sjovt at maltraktere mors næse, og tro mig selv om der kun er tale om små baby-pølse fingre så kan de godt nok tage ved...

Og ja min datters reaktion er at hun himler op af grin, og fortsætter så ellers hendes foretagende, mens jeg siger Av det gør ondt og fjerner hendes hånd... Og sådan fortsætter det så ellers til jeg er blevet så tilpas sur at jeg tager fast i hendes arm og bliver ved med at holde den og skælder ud... Hvor efter pigen stikker i et vræl, bliver trøstet og så starter det forfra...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2008

bette

Trold skriver:

og hvad sker der så hos jer...

I dette tilfælde refererer jeg til Laura, som synes det er kanon sjovt at maltraktere mors næse, og tro mig selv om der kun er tale om små baby-pølse fingre så kan de godt nok tage ved...

Og ja min datters reaktion er at hun himler op af grin, og fortsætter så ellers hendes foretagende, mens jeg siger Av det gør ondt og fjerner hendes hånd... Og sådan fortsætter det så ellers til jeg er blevet så tilpas sur at jeg tager fast i hendes arm og bliver ved med at holde den og skælder ud... Hvor efter pigen stikker i et vræl, bliver trøstet og så starter det forfra...

Betina

haha kender det aaalt for godt.. sådan er det også herhjemme.. det er så evig morsomt åbenbart.. (?)

og ja det gør faktisk nas.. specielt hvis man liiiige har glemt at klippe deres negle.. aaav

Anmeld

22. september 2008

Tynen

Kender det!!

Stella har en mani med at skulle rive mig i håret og det gør simepelthen så ondt!
Sådan nogle små, fedtede fingre kan dælme få ordentlig ved i lokkerne 8(

Hvis jeg siger (Eller "råber") AV!, Nej, Lad være, Må ikke m.m. skriger hun af grin og tager bare endnu hårdere ved.
Alt imens at jeg prøver at vriste mig fri af det krampagtige greb hun har i mig.

Råd modtages gerne - Jeg ved simpelthen ikke hvordan man "forklarer" hende at man ikke skal blive ved når noget gør ondt (?)

Anmeld

22. september 2008

Kaufie

Her er det ved puslebordet det er sjovt at sparke mor lige i brystet - og ja, I ved jo godt hvor nas det gør ....

Jeg råber nej, stop, AH, og holder fast i hans ben. Men så snart jeg giver slip og forsøger at blive færdig med puslingen hurtigst muligt (selvom det ellers plejer at være en hyggestund) så sparker han løs igen. Det eneste der hjælper er at sætte ham op - men det er jo lidt svært hvis man ikke er færdig med at vaske.....

Kom frit frem hvis nogen har gennemskuet hvordan man når hurtigt ind til deres fornuft....

Anmeld

23. september 2008

birgittemarie

Fy, det kender jeg også godt! Og det være sig både næsevrid, hårrykning og spark i bryst på puslebordet og det hele efterfulgt af vilde jubelskrig og afsindig latter.

Jeg kan forresten også tilføje en ekstra sadist-disiplin, der udfoldes her: Spark i ansigt under putning. Nu sover ormen jo stadig i vores seng og jeg ligger hos hende, når hun falder i søvn om aftenen og får mig gerne en stille skraber selv... Altså lige indtil jeg bliver vækket af urimelige smerter i ansigtsregionen, fordi sure babytæer har plantet sig med voldsomt kraft vilkårlige steder på mit hoved.

Jeg er dog ved at have selvforsvarlige reaktioner på rygraden, så min hånd hurtigt flyver op og griber vildt ben, før det rammer mig på næsen.

(L)

Anmeld

23. september 2008

Loggidut

ja...puslebordet er også den storer kamparena her...er i gal nogle spark jeg får leveret... og så den med krat i ansigtet :'( jo jo, jeg får skam mine moderlige tæsk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.