Kender kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

MyLove E

Hej.

Jeg er helt ny her inde, så det kan være at denne debat har kørt før.

Jeg har termin den 11 maj, og glæder mig rigtig meget. Vi har valgt at vi ikke vil vide om vi får en dreng eller pige. For os er det bare vigtig at det er en sund og rask baby.

Men hvormange ved hvad de får? Og hvormange har som os valgt ikke at vide noget?

Syntes det kunne være spændende at se, om det er så der er helt unormal :-)

Nå folk ser eller får advide at jeg er gravid, er det først, "nå hvad skal i så ha" som om at det ved man da. Men det er det måske også i dag.

Knus Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

lounika

hej.. jeg er også helt ny her inde og har lidt svært ved at finde ud af det syntes jeg  :0)

men vi har valgt at få det af vide så vi ved med 99% sikkerhed at vi får en lille dreng d 25 juni er jeg sat til...  det er min første, men min kæreste har en datter på 3 år i forvejen så det er lidt spichelt, for mig er det kæmpe stort og helt vildt men han er noget mere afslappet med det syntes jeg..

knuss louise

Anmeld

7. februar 2011

Line Højdal

Hej med jer og velkommen til!!
STORT tillykke med bebserne i maverne

I kan jo stemme med her og se fordelingen nogenlunde:
https://www.baby.dk/debat/77034pi1/2--kvartal-2011/hvad-venter-vi-.aspx

Line

Anmeld

11. februar 2011

bassemor

Jeg fik lavet en køns scanning for ca. en uge siden i uge 22, da jeg simpelthen er for nysgerrig og fik afvide at jeg med garanti skal have en lille prinsesse så nu skal der købes prinsesse tøj og det er jo bare skønt for jeg har en søn i forvejen, så har jeg en af hver

Anmeld

11. februar 2011

Rødhætte

Tauf skriver:

Hej.

Jeg er helt ny her inde, så det kan være at denne debat har kørt før.

Jeg har termin den 11 maj, og glæder mig rigtig meget. Vi har valgt at vi ikke vil vide om vi får en dreng eller pige. For os er det bare vigtig at det er en sund og rask baby.

Men hvormange ved hvad de får? Og hvormange har som os valgt ikke at vide noget?

Syntes det kunne være spændende at se, om det er så der er helt unormal :-)

Nå folk ser eller får advide at jeg er gravid, er det først, "nå hvad skal i så ha" som om at det ved man da. Men det er det måske også i dag.

Knus Tanja

Har det fuldstændig på samme måde.. Vi vil heller ikke vide kønnet.. Tror vi er nogle af de få  Jeg har godt nok også været fristet, da jeg også ser store fordele ved at vide det.. Men manden ville ikke vide det så vi venter og ser på den store dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.