Gravid med silibabser og kæmpe tattoo, ændringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Fru'Rugaard

170811 skriver:

Det passer slet ikke

jeg fik afvide at risikoen for ikke at kunne amme var større hvis man får implantet uden på musklen fordi den er meget tæt på mælkekirtlerne, men under musklen skulle være en anden sag. selvfølgelig er der nok nogen der ikke kan amme, men størstedelen kan

Nå okay
Det lyder også mere rigtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

nvm

170811 skriver:

Hej tøser!

Er i dag 11+4. Synes tiden går lidt langsomt lige nu. kan ikke vente på at jeg kommer længere ind i min graviditet

Men har nogle spørgsmål til jer der har født som har sili babser og tattoos på mavsen?

Jeg har en stor stor tatovering fra lige under armen og ned til låret. Den går lidt ind på ryggen og en anelse ind på yderkanten af maven, men ikke så meget, mest på siden. Hvordan mon den vil arte sig når maven vokser? Vil den bliver strukket til ugenkendelighed?

Derudover har jeg et par siliconebryster der er snart 3 år gamle. Implanterne sidder under musklen. Hvordan så jeres silicone bryster ud efter fødsel og ammeri? Fik i lavet dem om, eller ser de bare mere naturlige ud? Lige nu er mine helt runde og meget struttende, ungpige agtige, jeg havde stort set intet bryst inden jeg fik dem lavet, så der er ikke meget fald i dem. faktisk intet. Nogle erfaringer?

KNUS

jeg har en lille tatto på maven, den ligner sig selv. tror det kommer an på hvor stor man blir. har fået 2 bør og den har ikke ændret sig. har dog heller aldrig fået strækmærker.

jeg har også silibabser. da jeg blev gravid 2 gang havde jeg kun haft dem i ca 7 mdr. jeg ammer stadig og har ingen problemer med at amme. kan ikk svare på hvordan de kommer til at se ud efter

men kan fortælle at min søster har fået to unger efter hun fik babser, og har ku amme begge gange, brusterne er stadig pæne bare lidt mere slatne, men det høre jo med

Anmeld

30. januar 2011

Zafir

En af mine tats sidder på maven, dog den mindste. Men den blev større under graviditeten og mindre igen bagefter

Men jeg er heller ikke typen, der får strækmærker. Det er sikkert ikke så fedt i en tat.

Og tillykke med det!!!

Anmeld

30. januar 2011

170811

Noneother skriver:

Nogen kan jo osse godt overleve det. -og man kan sagtens få fjernet den delvist og få lavet noget coverup bagefter, men jeg har bare valgt at få fjernet den helt.

Jeg var faktisk lidt træt af den i forvejen.

Men hvis du skal ha´lavet laser vil jeg råde dig til at søge væk fra storbyen. For det koster det dobbelte at få den fjernet der.
Jeg gi´r ca. 600 pr. gang (over 8 gange) Hvor at det i kbh koster op mod 12-1500pr. gang.

tak for rådet. Det var noget af en prisforskel.

hvor får du det fjernet.

Anmeld

30. januar 2011

170811

nvm skriver:

jeg har en lille tatto på maven, den ligner sig selv. tror det kommer an på hvor stor man blir. har fået 2 bør og den har ikke ændret sig. har dog heller aldrig fået strækmærker.

jeg har også silibabser. da jeg blev gravid 2 gang havde jeg kun haft dem i ca 7 mdr. jeg ammer stadig og har ingen problemer med at amme. kan ikk svare på hvordan de kommer til at se ud efter

men kan fortælle at min søster har fået to unger efter hun fik babser, og har ku amme begge gange, brusterne er stadig pæne bare lidt mere slatne, men det høre jo med

tak for dit svar.

Ja jeg ved godt at slatne babser hører med håber også bare på de nøjes med at blive slatne til et mere naturligt look

Jeg tror ikke jeg har tendens til strækmærker. Finder jeg ud af

Da jeg fik lavet mine bryster fra mindre end a-skål til d/e skål sagde lægen jeg kunne risikere det, men har ingen mærker fået.

for at min tattoo bliver fin igen bagefter.

Anmeld

30. januar 2011

Noneother

170811 skriver:

tak for rådet. Det var noget af en prisforskel.

hvor får du det fjernet.

Slagelse hudplejeklinik. -De er super gode, til alt hvad de laver.

Anmeld

30. januar 2011

170811

Noneother skriver:

Slagelse hudplejeklinik. -De er super gode, til alt hvad de laver.

ok tak bor en times kørsel fra slagelse så det vil jeg huske hvis den tid skulle komme ;D

Anmeld

30. januar 2011

miniuldahl

jeg her et firben på maven og det blev helt ødelagt  af strækmærker. det kommer os and på om du får nogen eller ikke og om de er der hvor din tattoo er nogen er jo heldig af de undgår deres tattoo 

Anmeld

30. januar 2011

Lou87

170811 skriver:

Hej tøser!

Er i dag 11+4. Synes tiden går lidt langsomt lige nu. kan ikke vente på at jeg kommer længere ind i min graviditet

Men har nogle spørgsmål til jer der har født som har sili babser og tattoos på mavsen?

Jeg har en stor stor tatovering fra lige under armen og ned til låret. Den går lidt ind på ryggen og en anelse ind på yderkanten af maven, men ikke så meget, mest på siden. Hvordan mon den vil arte sig når maven vokser? Vil den bliver strukket til ugenkendelighed?

Derudover har jeg et par siliconebryster der er snart 3 år gamle. Implanterne sidder under musklen. Hvordan så jeres silicone bryster ud efter fødsel og ammeri? Fik i lavet dem om, eller ser de bare mere naturlige ud? Lige nu er mine helt runde og meget struttende, ungpige agtige, jeg havde stort set intet bryst inden jeg fik dem lavet, så der er ikke meget fald i dem. faktisk intet. Nogle erfaringer?

KNUS

Kender ikk rigtig noget til nogle af tingene desværre..
Men er dybt facineret af tattoos, så mit spørgsmål lyder jo self på om man må se den ???

Anmeld

30. januar 2011

Sabina

Noneother skriver:

Nogen kan jo osse godt overleve det. -og man kan sagtens få fjernet den delvist og få lavet noget coverup bagefter, men jeg har bare valgt at få fjernet den helt.

Jeg var faktisk lidt træt af den i forvejen.

Men hvis du skal ha´lavet laser vil jeg råde dig til at søge væk fra storbyen. For det koster det dobbelte at få den fjernet der.
Jeg gi´r ca. 600 pr. gang (over 8 gange) Hvor at det i kbh koster op mod 12-1500pr. gang.

Det koster 500,- på Frederiksberg. Og det tager ca. 4 gange . For en tus der måske kun var 1 år gammel. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.