170811 skriver:
Hej tøser!
Er i dag 11+4. Synes tiden går lidt langsomt lige nu. kan ikke vente på at jeg kommer længere ind i min graviditet 
Men har nogle spørgsmål til jer der har født som har sili babser og tattoos på mavsen?
Jeg har en stor stor tatovering fra lige under armen og ned til låret. Den går lidt ind på ryggen og en anelse ind på yderkanten af maven, men ikke så meget, mest på siden. Hvordan mon den vil arte sig når maven vokser? Vil den bliver strukket til ugenkendelighed?
Derudover har jeg et par siliconebryster der er snart 3 år gamle. Implanterne sidder under musklen. Hvordan så jeres silicone bryster ud efter fødsel og ammeri? Fik i lavet dem om, eller ser de bare mere naturlige ud? Lige nu er mine helt runde og meget struttende, ungpige agtige, jeg havde stort set intet bryst inden jeg fik dem lavet, så der er ikke meget fald i dem. faktisk intet. Nogle erfaringer? 
KNUS
jeg har en lille tatto på maven, den ligner sig selv. tror det kommer an på hvor stor man blir. har fået 2 bør og den har ikke ændret sig. har dog heller aldrig fået strækmærker.
jeg har også silibabser. da jeg blev gravid 2 gang havde jeg kun haft dem i ca 7 mdr. jeg ammer stadig og har ingen problemer med at amme. kan ikk svare på hvordan de kommer til at se ud efter
men kan fortælle at min søster har fået to unger efter hun fik babser, og har ku amme begge gange, brusterne er stadig pæne bare lidt mere slatne, men det høre jo med
Anmeld