Gravid med silibabser og kæmpe tattoo, ændringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.131 visninger
26 svar
0 synes godt om
30. januar 2011

170811

Hej tøser!

Er i dag 11+4. Synes tiden går lidt langsomt lige nu. kan ikke vente på at jeg kommer længere ind i min graviditet

Men har nogle spørgsmål til jer der har født som har sili babser og tattoos på mavsen?

Jeg har en stor stor tatovering fra lige under armen og ned til låret. Den går lidt ind på ryggen og en anelse ind på yderkanten af maven, men ikke så meget, mest på siden. Hvordan mon den vil arte sig når maven vokser? Vil den bliver strukket til ugenkendelighed?

Derudover har jeg et par siliconebryster der er snart 3 år gamle. Implanterne sidder under musklen. Hvordan så jeres silicone bryster ud efter fødsel og ammeri? Fik i lavet dem om, eller ser de bare mere naturlige ud? Lige nu er mine helt runde og meget struttende, ungpige agtige, jeg havde stort set intet bryst inden jeg fik dem lavet, så der er ikke meget fald i dem. faktisk intet. Nogle erfaringer?

KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Noneother

Jeg ved ikke hvordan med brysterne, men jeg har en tus på hoften, som går en anelse op af maven, og det er HELT smadret efter graviditeten. øverste halvdel er simpelthen splattet ud, og nu skal den fjernes med laser.

Anmeld

30. januar 2011

henh01

Jeg ammede kun i 1½ mdr fordi jeg ikke kunne give ham nok, om det var pga af siliconen (under musklen ligeså) eller fordi han var slapå fra fødslen og fik supl MME aner jeg ikke.

efterfølgende har jeg en smule trækmærker på mine bryster og de er en meget lille bitte smule rynket. (Charmerende, haha)

De hænger ikke sådan helt vildt, men de strutter heller ikke ligesom før. Synes stadig de er meget pæne

Anmeld

30. januar 2011

170811

Noneother skriver:

Jeg ved ikke hvordan med brysterne, men jeg har en tus på hoften, som går en anelse op af maven, og det er HELT smadret efter graviditeten. øverste halvdel er simpelthen splattet ud, og nu skal den fjernes med laser.

Jeg tænkte nok der ville ske ting og sager. Skal du have fjernet den hele?

Hvis min splatter ud, så må jeg få laserbehandlet den del, også få tegnet den op igen. Håber den overlever

Det er et langt digt til min søster, så vil meget nødigt havde at den skal være ulæselig for altid

Anmeld

30. januar 2011

170811

henh01 skriver:

Jeg ammede kun i 1½ mdr fordi jeg ikke kunne give ham nok, om det var pga af siliconen (under musklen ligeså) eller fordi han var slapå fra fødslen og fik supl MME aner jeg ikke.

efterfølgende har jeg en smule trækmærker på mine bryster og de er en meget lille bitte smule rynket. (Charmerende, haha)

De hænger ikke sådan helt vildt, men de strutter heller ikke ligesom før. Synes stadig de er meget pæne

Rynket? haha Lyder sku specielt. Hvorhenne? Over det hele?

hvor meget har du i?

Anmeld

30. januar 2011

henh01

170811 skriver:

Rynket? haha Lyder sku specielt. Hvorhenne? Over det hele?

hvor meget har du i?

sådan i nærheden af brystvorten. ikke vildt meget overhovedet.

aner ikke hvad jeg har i.

Anmeld

30. januar 2011

Fru'Rugaard

Jeg har hørt at man ikke kan amme når man har silikone bryster?

Anmeld

30. januar 2011

PernilleB

jeg har en tus lige i lysken i buksekanten... og den er total normal igen... jeg var kæmpe... men havde hverkan strækmærker eller noget... den strakte sig lidt, men kom på plads igen.... men håber din kommer til a overleve...

Anmeld

30. januar 2011

Noneother

170811 skriver:

Jeg tænkte nok der ville ske ting og sager. Skal du have fjernet den hele?

Hvis min splatter ud, så må jeg få laserbehandlet den del, også få tegnet den op igen. Håber den overlever

Det er et langt digt til min søster, så vil meget nødigt havde at den skal være ulæselig for altid

Nogen kan jo osse godt overleve det. -og man kan sagtens få fjernet den delvist og få lavet noget coverup bagefter, men jeg har bare valgt at få fjernet den helt.

Jeg var faktisk lidt træt af den i forvejen.

Men hvis du skal ha´lavet laser vil jeg råde dig til at søge væk fra storbyen. For det koster det dobbelte at få den fjernet der.
Jeg gi´r ca. 600 pr. gang (over 8 gange) Hvor at det i kbh koster op mod 12-1500pr. gang.

Anmeld

30. januar 2011

170811

Fru'Rugaard skriver:

Jeg har hørt at man ikke kan amme når man har silikone bryster?

Det passer slet ikke

jeg fik afvide at risikoen for ikke at kunne amme var større hvis man får implantet uden på musklen fordi den er meget tæt på mælkekirtlerne, men under musklen skulle være en anden sag. selvfølgelig er der nok nogen der ikke kan amme, men størstedelen kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.