MariaJ skriver:
Da Johanna var helt lille var jeg totalt hys med at hun ALTID skulle ligge på ryggen. Det er jeg egentlig stadig, men det fungerer bare slet ikke længere. Hun er ni måneder i morgen, og vil helst falde i søvn på maven. Når jeg prøver at vende hende vågner hun rigtigt, og det giver bare en masse besvær med at få hende til at falde i søvn igen. Så sent som i aften har jeg bare ladet hende sove på maven, men er måske ikke helt tryg ved det. Ville du lade dit barn sove på maven, hvis det er gammelt nok til selv at kunne bevæge sig frit i sengen?

Maria
Nu er Madeleine kun knap 4 mdr, men fra dag et sofa hun jo i min armhule på siden, så vi lå mave mod mave. Men jeg var også meget med at hun SKU ligge på ryggen.. hmm, det har hun så kun gjort når hun sov ude i barnevognen, og det er også lidt pase nu.. Nu sover hun konstant på siden, og så triller hun max om på ryggen i løbet af natten. Hun sover med næsen ind i 2 bamser, og ligger stadig i liften. Da jeg prøvede uden liften lå hun helt krøllet sammen oppe i hjørnet af tremmesengen, så låner nogle sengeformindsker næste weekend, og så bliver liften pakket væk.
Det jeg vil frem til, er jo at min SP sagde at så snart de selv kunne vende og dreje sig, skal de selv have lov til at vælge stilling. Sover de bedst på maven, så er det bare sådan det er!!!
Anmeld