Hvilken stilling sover din (store) baby i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.441 visninger
22 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

MariaJ

Da Johanna var helt lille var jeg totalt hys med at hun ALTID skulle ligge på ryggen. Det er jeg egentlig stadig, men det fungerer bare slet ikke længere. Hun er ni måneder i morgen, og vil helst falde i søvn på maven. Når jeg prøver at vende hende vågner hun rigtigt, og det giver bare en masse besvær med at få hende til at falde i søvn igen. Så sent som i aften har jeg bare ladet hende sove på maven, men er måske ikke helt tryg ved det. Ville du lade dit barn sove på maven, hvis det er gammelt nok til selv at kunne bevæge sig frit i sengen?

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Hvem?

MariaJ skriver:

Da Johanna var helt lille var jeg totalt hys med at hun ALTID skulle ligge på ryggen. Det er jeg egentlig stadig, men det fungerer bare slet ikke længere. Hun er ni måneder i morgen, og vil helst falde i søvn på maven. Når jeg prøver at vende hende vågner hun rigtigt, og det giver bare en masse besvær med at få hende til at falde i søvn igen. Så sent som i aften har jeg bare ladet hende sove på maven, men er måske ikke helt tryg ved det. Ville du lade dit barn sove på maven, hvis det er gammelt nok til selv at kunne bevæge sig frit i sengen?

Maria

Min dreng på 12 mdr. bestemmer selv hvordan han ligger, ellers falder han aldrig i søvn, han roder rundt i sengen og har gjort det længe, jeg kan putte ham på siden og 2 sek. efter ligger han på maven i fodenden, men hvis det er sådan han sover bedst, så fred være med det, jeg ville heller ikke bryde mig om at ligge i samme stilling lang tid af gangen.

Anmeld

29. januar 2011

Seker

MariaJ skriver:

Maria

Min datter er 12 måneder nu og jeg lader hende sove som hun vil.. Og så længe dit barn selv kan komme væk fra maven af ville jeg ikke være bekymret..

Min datter kommer nogle gange om på maven hvor hun har svært ved at vende tilbage, men så begynder hun bare at græde i stedet for...

Så hvis jeg var dig (og din datter kan vende sig) ville jeg bare lade hende sove på maven

Anmeld

29. januar 2011

PernilleB

jeg står med samme "problem" i øjeblikket... anja vender sig KONSTANT..!!! og hun græder fordi hun ikk kan vende sig tilbage igen... og hun er ved a lærer a kravle... de enkelte nætter hvor hun slet ikk vågner så kigger jeg til hende alligevel og der ligger hun skisme på maven... og hun sover hele natten igennem... var heller ikk 100 % sikker på det i starten... nu er hun sp i tigerspring så nu sover hun slet ikk

men hvis hun ikk brokker sig tror jeg ik der er noget galt i det...

Anmeld

29. januar 2011

Koen.

Lærke sover altid på siden

Anmeld

29. januar 2011

mustafa ali can

jeg har 2 børn min den første han sov på maven da han var 2 mdr han kunne ik sove på ryggenognusover han på rygog mave og er 2 år 1 måned, min den anden fylder 7 mdr d.6 februar han sover på ryg men nu hvor han kan vende fra ryg til mave sover han engang imellem på mave men jeg høre om de trækker vejret imens de sover

Anmeld

29. januar 2011

Valle81

Maria

Anton har siden han har kunne vende sig(ca 5 mdr) sovet som han har lystet.

Han falder altid i søvn på siden,men sover det meste af natten på maven. Han er lige blevet 10 mdr.

Christina

Anmeld

29. januar 2011

klmf

Hvilken stilling sover han snart ikke i?? Oliver blover oftest lagt til at sove på siden, da der er støtst sove-chance derved - men så snart døren er lukket, sker der ting og sager i sengen Den nyeste stilling jeg har fundet ham i, var med rumpen i vejret og ansigtet boret dybt ned i madrassen. Hvordan den lille bandit kunne trække vejret, det aner jeg simpelthen ikke, men det gik åbenbart meget godt

Når de selv kan vende sig og møffe rundt i sengen, så skal de nok klare sig

Anmeld

29. januar 2011

MariaJ

SanneBoe skriver:

Min dreng på 12 mdr. bestemmer selv hvordan han ligger, ellers falder han aldrig i søvn, han roder rundt i sengen og har gjort det længe, jeg kan putte ham på siden og 2 sek. efter ligger han på maven i fodenden, men hvis det er sådan han sover bedst, så fred være med det, jeg ville heller ikke bryde mig om at ligge i samme stilling lang tid af gangen.

Nej, det er selvfølgelig rigtigt, at man heller ikke selv ville kunne sove i én helt bestemt stilling.

Jeg kan høre på svarene indtil nu, at jeg nok har været lidt overpåpasselig. Jeg synes bare man i den grad fik tudet ørene fulde med at de ALTID skal sove på maven, da de var helt små, så det har nok hængt lidt for godt fast her.

Anmeld

29. januar 2011

MariaJ

lotchen skriver:

Hvilken stilling sover han snart ikke i?? Oliver blover oftest lagt til at sove på siden, da der er støtst sove-chance derved - men så snart døren er lukket, sker der ting og sager i sengen Den nyeste stilling jeg har fundet ham i, var med rumpen i vejret og ansigtet boret dybt ned i madrassen. Hvordan den lille bandit kunne trække vejret, det aner jeg simpelthen ikke, men det gik åbenbart meget godt

Når de selv kan vende sig og møffe rundt i sengen, så skal de nok klare sig

Johanna er også begyndt at sove i de mest sindssyge stillinger senere på natten, når hun kommer over i vores seng. Men der føler jeg alligevel at jeg har lidt mere kontrol over situationen, fordi jeg selv ligger lige ved siden af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.