Så melder jeg mig også ind i gruppen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Frejsmor

MoarJ skriver:

Tak skal du have... Glæder mig til at følge dig.. .

I lige måde, vores termin er jo ikke så langt fra hinanden, så det bliver spændende at følge dig, kan se det allerede går stærkt med maven..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

Ja nemlig, det er ikke pengene det kommer an på, når man er bekymret for om alt er okay..

Det lyder godt.. Er godt nok ikke liige bekendt med den kinesiske kalender hehe, men er da spændende at se om den får ret..

Er der nogen stille ønsker om at det bliver en dreng eller pige?(selvom det selvfølgelig er ligemeget bare der kommer et sundt og raskt barn til verden.. )

Nej jeg tror bestemt heller ikke man er i tvivl når man mærker det..

Nej der er egentlig ikke noget bestemt ønske. Har altid ville have en pige. Men efter jeg er blevet gravid har jeg sjovt nok ikke et bestemt ønske Kan også være jeg tror det blir en pige eftersom jeg altid har ønsket mig en...

Anmeld

30. januar 2011

Mira0911

SkrukNu skriver:

I lige måde, vores termin er jo ikke så langt fra hinanden, så det bliver spændende at følge dig, kan se det allerede går stærkt med maven..

Ja det går pænt stærkt synes jeg... 

Anmeld

30. januar 2011

Frejsmor

MaybeMe skriver:

Nej der er egentlig ikke noget bestemt ønske. Har altid ville have en pige. Men efter jeg er blevet gravid har jeg sjovt nok ikke et bestemt ønske Kan også være jeg tror det blir en pige eftersom jeg altid har ønsket mig en...

Ja det kan selvfølgelig være, bliver spændende at se på onsdag så.. Har I tænkt på navne til hvis det bliver en dreng eller en pige?

Anmeld

30. januar 2011

Frejsmor

MoarJ skriver:

Ja det går pænt stærkt synes jeg... 

Her går det ikke super stærkt, jeg kan i hvert fald ikke se nogen forskel endnu, men det er jo også første graviditet(hvis man ser bort fra min MA i sommers) og så har jeg lidt eksta kg og de fleste af dem sidder desværre på maven, så det ligner jo allerede at jeg er gravid i 20.uge, så jeg er spændt på hvornår man kan se noget hehe...

Anmeld

3. februar 2011

mamiolvi

Hej tillykke....
Tænker bare om dig og mig ikke hører til i gruppen 4.kvartal?? termin i okt er det ikke 4. kvatal.. Jeg spørg kun fordi jeg selv er i tvivl om hvor jeg hører til .. JEg har termin den 12 okt...

Anmeld

3. februar 2011

Frejsmor

mamiolvi skriver:

Hej tillykke....
Tænker bare om dig og mig ikke hører til i gruppen 4.kvartal?? termin i okt er det ikke 4. kvatal.. Jeg spørg kun fordi jeg selv er i tvivl om hvor jeg hører til .. JEg har termin den 12 okt...

Hej og mange tak og tillykke med dine to streger også!!

Du har ret i at du hører til 4. kvartal hvis du har termin 12. okt..

Men jeg hører til her for jeg har termin d. 26. sept..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.