Så melder jeg mig også ind i gruppen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

Frejsmor

Hej piger!!

Så blev det også min tur, endelig!!

Kæresten og jeg har prøvet siden maj 2009 og var desværre igennem en MA i 11.uge i sommeren 2010..

Jeg har fået mine 2 streger d. 16/1, og det var egentlig ikke meningen at jeg ville fortælle noget før jeg har været til en tidlig scanning, men nu kunne jeg bare ikke holde det inde mere..

Følelserne er meget blandet for tiden, jeg befinder mig på et stadie af en blanding mellem UTROLIG OVERVÆLDENDE LYKKE og en utrolig angst for at miste igen og få knust mit hjerte fuldstændigt.. Så det er meget frusterende...

Men jeg håber og for at min lille spunk bliver i sin hule tiden ud denne gang,  men jeg tør ikke helt tro på det endnu..

Knus Channie(5+5)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Happiness

Først velkommen til gruppen og et STORT tillykke med de 2 fine streger! Dejligt for jer at det endelig lykkedes igen!

Forstår godt din bekymring, har ikke selv prøvet det, men det må være hårdt at miste. Og så tæt på de gyldne 12 uger Men tit er det jo fordi at fostret fejler noget, så det er ikke din krop der har udstødt det.

Så mon ikke din nye lille spire er helt fin, og nok skal vokse sig stor og stærk?! Jeg krydser ihvertfald fingre for at alt er som det skal være. Og vil glæde mig til at høre om et dejligt hjerteblink, når du har været til den tidlige scanning

Anmeld

30. januar 2011

Frejsmor

MaybeMe skriver:

Først velkommen til gruppen og et STORT tillykke med de 2 fine streger! Dejligt for jer at det endelig lykkedes igen!

Forstår godt din bekymring, har ikke selv prøvet det, men det må være hårdt at miste. Og så tæt på de gyldne 12 uger Men tit er det jo fordi at fostret fejler noget, så det er ikke din krop der har udstødt det.

Så mon ikke din nye lille spire er helt fin, og nok skal vokse sig stor og stærk?! Jeg krydser ihvertfald fingre for at alt er som det skal være. Og vil glæde mig til at høre om et dejligt hjerteblink, når du har været til den tidlige scanning

Tusind tak skal du have!! Og også tillykke til dig med den lille i maven, blir spændende at finde ud af kønnet hva?

Ja det var rigtig hårdt og så især fordi jeg troede jeg var ved at nå "i sikkerhed", men den lille spunk var gået til allerede i 8.uge men min krop viste bare slet ikke tegn til at ville skille sig af med den før i 11.uge, hvor jeg så fik hjælp til at få det sat ordentligt igang og det var bare en forfærdelig oplevelse, så derfor er jeg noget angst for om det skulle gentage sig...

Jeg håber det i hvert fald og så regner jeg med at spørge efter en henvisning til en tryghedsscanning i morgen hos lægen og hvis han ikke vil give en henvisning, så betaler vi selv de. 600kr, for jeg har bare ikke lyst til at gå i 3 uger igen og tro at alt er i skønneste orden, hvis det ikke er det...

Vi for at jeg kan fortælle om et dejligt -blink engang i løbet af de næste 14 dage..

Knus

Anmeld

30. januar 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

Tusind tak skal du have!! Og også tillykke til dig med den lille i maven, blir spændende at finde ud af kønnet hva?

Ja det var rigtig hårdt og så især fordi jeg troede jeg var ved at nå "i sikkerhed", men den lille spunk var gået til allerede i 8.uge men min krop viste bare slet ikke tegn til at ville skille sig af med den før i 11.uge, hvor jeg så fik hjælp til at få det sat ordentligt igang og det var bare en forfærdelig oplevelse, så derfor er jeg noget angst for om det skulle gentage sig...

Jeg håber det i hvert fald og så regner jeg med at spørge efter en henvisning til en tryghedsscanning i morgen hos lægen og hvis han ikke vil give en henvisning, så betaler vi selv de. 600kr, for jeg har bare ikke lyst til at gå i 3 uger igen og tro at alt er i skønneste orden, hvis det ikke er det...

Vi for at jeg kan fortælle om et dejligt -blink engang i løbet af de næste 14 dage..

Knus

Mon ikke du kan få en henvisning? Du er jo ikke bare  førstegangsgravid nervøs. Du har jo været igennem en grim oplevelse.

Du må ihvertfald lige opdatere ¨når du har været til scanning!

Ja, er rigtig spændt. Også fordi det måske blir mere virkeligt at jeg rent faktisk er gravid. Det er ikke helt gået op for mig endnu... Så håber da det går HELT op for mig på onsdag. Og så blir det bare dejlight at se den lille igen.

Anmeld

30. januar 2011

Frejsmor

MaybeMe skriver:

Mon ikke du kan få en henvisning? Du er jo ikke bare  førstegangsgravid nervøs. Du har jo været igennem en grim oplevelse.

Du må ihvertfald lige opdatere ¨når du har været til scanning!

Ja, er rigtig spændt. Også fordi det måske blir mere virkeligt at jeg rent faktisk er gravid. Det er ikke helt gået op for mig endnu... Så håber da det går HELT op for mig på onsdag. Og så blir det bare dejlight at se den lille igen.

Det håber jeg i hvert fald at jeg kan og jeg finder ud af det i morgen regner jeg med.. Men ellers er det ikke de 600kr der vælter noget, bare jeg får lov at se det lille hjerte blinke på skærmen så er jeg lykkelig!!

Det skal jeg i hvert fald helt sikkert nok!!

Det kan jeg godt forstå, det kan nogen gange være ret uvirkeligt og abstrakt det at være gravid, men jeg tror hver gang man ser den lille føles det mere virkeligt, og ved man kønnet og evt. kan sætte et navn på, så gør det det jo også noget mere virkeligt..

Du må endelig komme med en update når du har fået kønnet at vide..

Har du egentlig mærket liv endnu? Eller har du stadig den glæde til gode?

Anmeld

30. januar 2011

Mira0911

Velkommen i gruppen...  Stort tillykke med de to streger... 

Anmeld

30. januar 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

Det håber jeg i hvert fald at jeg kan og jeg finder ud af det i morgen regner jeg med.. Men ellers er det ikke de 600kr der vælter noget, bare jeg får lov at se det lille hjerte blinke på skærmen så er jeg lykkelig!!

Det skal jeg i hvert fald helt sikkert nok!!

Det kan jeg godt forstå, det kan nogen gange være ret uvirkeligt og abstrakt det at være gravid, men jeg tror hver gang man ser den lille føles det mere virkeligt, og ved man kønnet og evt. kan sætte et navn på, så gør det det jo også noget mere virkeligt..

Du må endelig komme med en update når du har fået kønnet at vide..

Har du egentlig mærket liv endnu? Eller har du stadig den glæde til gode?

Kan jeg godt forstå. Vi betalte også selv for en tidlig scanning, da vi skulle ud og rejse, og gerne ville være sikker på alt var som det sku være før. Da vi skulle være afsted i 3 uger... Så hellere vide at alt var ok.

Skal nok give en update Den kinesiske kalender siger dreng, men den har jeg så også hørt en del dårligt om...

Nej det har jeg stadig til gode. Har været i tvivl et par gange, men tror på at når den virkelig er der, så er jeg ik i tvivl

Anmeld

30. januar 2011

Frejsmor

MoarJ skriver:

Velkommen i gruppen...  Stort tillykke med de to streger... 

Tusind tak og tillykke med de to streger til dig også!!!

Anmeld

30. januar 2011

Mira0911

SkrukNu skriver:

Tusind tak og tillykke med de to streger til dig også!!!

Tak skal du have... Glæder mig til at følge dig.. .

Anmeld

30. januar 2011

Frejsmor

MaybeMe skriver:

Kan jeg godt forstå. Vi betalte også selv for en tidlig scanning, da vi skulle ud og rejse, og gerne ville være sikker på alt var som det sku være før. Da vi skulle være afsted i 3 uger... Så hellere vide at alt var ok.

Skal nok give en update Den kinesiske kalender siger dreng, men den har jeg så også hørt en del dårligt om...

Nej det har jeg stadig til gode. Har været i tvivl et par gange, men tror på at når den virkelig er der, så er jeg ik i tvivl

Ja nemlig, det er ikke pengene det kommer an på, når man er bekymret for om alt er okay..

Det lyder godt.. Er godt nok ikke liige bekendt med den kinesiske kalender hehe, men er da spændende at se om den får ret..

Er der nogen stille ønsker om at det bliver en dreng eller pige?(selvom det selvfølgelig er ligemeget bare der kommer et sundt og raskt barn til verden.. )

Nej jeg tror bestemt heller ikke man er i tvivl når man mærker det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.