MaybeMe skriver:
Først velkommen til gruppen og et STORT tillykke med de 2 fine streger! Dejligt for jer at det endelig lykkedes igen!
Forstår godt din bekymring, har ikke selv prøvet det, men det må være hårdt at miste. Og så tæt på de gyldne 12 uger
Men tit er det jo fordi at fostret fejler noget, så det er ikke din krop der har udstødt det.
Så mon ikke din nye lille spire er helt fin, og nok skal vokse sig stor og stærk?! Jeg krydser ihvertfald fingre for at alt er som det skal være. Og vil glæde mig til at høre om et dejligt hjerteblink, når du har været til den tidlige scanning 

Tusind tak skal du have!!
Og også tillykke til dig med den lille i maven, blir spændende at finde ud af kønnet hva? 
Ja det var rigtig hårdt og så især fordi jeg troede jeg var ved at nå "i sikkerhed", men den lille spunk var gået til allerede i 8.uge men min krop viste bare slet ikke tegn til at ville skille sig af med den før i 11.uge, hvor jeg så fik hjælp til at få det sat ordentligt igang og det var bare en forfærdelig oplevelse, så derfor er jeg noget angst for om det skulle gentage sig... 
Jeg håber det i hvert fald og så regner jeg med at spørge efter en henvisning til en tryghedsscanning i morgen hos lægen og hvis han ikke vil give en henvisning, så betaler vi selv de. 600kr, for jeg har bare ikke lyst til at gå i 3 uger igen og tro at alt er i skønneste orden, hvis det ikke er det...
Vi
for at jeg kan fortælle om et dejligt
-blink engang i løbet af de næste 14 dage.. 
Knus
Anmeld