svimmelhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Carina1977

Sanne og Nicklas skriver:

Det er jeg da godt nok ked af at høre og forstår dig godt.

Jeg har levet med en blærebetændelse i flere år kunne bare ikke slippe af med dem men efter vi fik N har jeg kun haft det 3 gange håber på jeg går fri denne graviditet men tvivler når jeg ikke rigtig får noget at drikke.

Ja blærebetændelse er ikke rart, og det gør bare så ondt. Jeg er desværre en af dem der ikke nøjes med kun at have ondt, når man skal tisse...nej det er hele tiden jeg har ondt, mens det står på. Har også svært ved at holde på vandet og føler hele tiden jeg skal tisse. men om et par dage skulle det gerne være blevet bedre igen.

Det må have været forfærdeligt at du ikke kunne komme af med den blærebetændelse......rendte du så rundt i så lang tid med smerter? Kunne forestille mig at det har været et mareridt. Godt du endelig slap af med den. jeg krydser for at du slipper for det her mens du er gravid

jeg slipper heldigvis af med blærebetændelsen hver gang, men det vender jo så tilbage igen 1-1½ uge efter, fordi det ikke kan undgås at der kommer bakterier med op pga. kateteret. Men det ved jeg jo så, og jeg er forberedt på det hver gang.

Jeg har ikke turdet tage de der kapsler med tranebær, som jeg ellers gjorde tidligere. Jeg er simpelthen i tvivl om, om man overhovedet må tage dem, når man er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.