svimmelhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.650 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Carina1977

Andre der døjer med svimmelhed? Her til aften hvor jeg lå på sofaen, begyndte det hele bare pludselig at køre rundt for mig, fordi jeg lige havde drejet hovedet. Det varede ved i ca. 10 min. og så gik det over igen.

Kan det være et tegn på at jeg allerede skal begynde at tage jern nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Philla

Jeg døjede med svimmelhed, men det hele er blevet meget bedre efter, at jeg begyndte at spise gravijern. Lægen anbefalede det til mig da jeg var 6+3. Nu er jeg 9+1 og kan mærke en klar forbedring. Tal med din læge  og god bedring 

Anmeld

29. januar 2011

Nynne88

Hvornår er det egentlig at sundhedsstyrrelsen anbefaler at man begynder at spise jern? Er det uge 10? Hvis det er, så er du jo snart der, så du kan evt spørge på apoteket og så begynde allerede nu

Anmeld

29. januar 2011

Carina1977

Tak for svar

Jeg vil lige forhøre min læge ad på mandag. Jeg har heldigvis ikke oplevet svimmelhed idag, men det er bare så ubehageligt, når det står på.

Anmeld

30. januar 2011

MarieLouise

Carina1977 skriver:

Tak for svar

Jeg vil lige forhøre min læge ad på mandag. Jeg har heldigvis ikke oplevet svimmelhed idag, men det er bare så ubehageligt, når det står på.

Hej med dig..

Jeg bliver tit svimmel hvis jeg vender mig for hurtigt, rejser mig for hurtigt eller er i bad.. Jeg har snakket med lægen om det..

Hun sagde at det var hormonerne der spillede ind og at man skulle huske at holde blodsukkeret oppe hele tiden, og huske at indtage nok væske..

Er 8+6 idag

Anmeld

31. januar 2011

SaNiNa

Den kan jeg også være med i men tror mest mit kommer pga væskemangel desværre.

Hart du snakket med din læge om din svimmelhed?

Anmeld

31. januar 2011

Carina1977

Sanne og Nicklas skriver:

Den kan jeg også være med i men tror mest mit kommer pga væskemangel desværre.

Hart du snakket med din læge om din svimmelhed?

Ja jeg har snakket med lægen om det. Jeg har fået blærebetændelse igen, så jeg skulle alligevel have ringet til lægen. Hun mente godt jeg kunne starte på jern allerede nu. Jeg er jo alligevel 9+2 idag, så jeg skulle jo alligevel snart igang med det

Anmeld

31. januar 2011

SaNiNa

Carina1977 skriver:

Ja jeg har snakket med lægen om det. Jeg har fået blærebetændelse igen, så jeg skulle alligevel have ringet til lægen. Hun mente godt jeg kunne starte på jern allerede nu. Jeg er jo alligevel 9+2 idag, så jeg skulle jo alligevel snart igang med det

super.

Med N fik jeg først gravitamin og jern da jeg var  uge 25 men det var jo fordi han kastede alt op.

Nu får jeg heller ikke min gravitaminer, men håber snart det kommer.

Lider du meget af blærebetændelse?

Anmeld

31. januar 2011

Carina1977

Sanne og Nicklas skriver:

super.

Med N fik jeg først gravitamin og jern da jeg var  uge 25 men det var jo fordi han kastede alt op.

Nu får jeg heller ikke min gravitaminer, men håber snart det kommer.

Lider du meget af blærebetændelse?

Ja et par gange hver måned har jeg blærebetændelse. Jeg brugte kateter tidligere, og var faktisk stoppet med det, fordi jeg sagtens kunne tisse normalt igen. Der havde jeg så en periode uden blærebetændelse, men stadig smerter fra blæren/urinrøret. det viser sig så at mit urinrør åbenbart er så sart, at den ikke kan tåle at jeg tisser.

Så jeg er vendt tilbage til kateter igen, som så desværre gør at jeg meget tit får blærebetændelse. Men jeg vil hellere have smerter de 4-5 dage imåneden i forbindelse med blærebetændelse, end at jeg vil rende rundt med konstante blæresmerter. Så jeg må leve med det her i hvert fald mens jeg er gravid. Derefter må jeg så overveje, hvad der er bedst at gøre.

Anmeld

31. januar 2011

SaNiNa

Carina1977 skriver:

Ja et par gange hver måned har jeg blærebetændelse. Jeg brugte kateter tidligere, og var faktisk stoppet med det, fordi jeg sagtens kunne tisse normalt igen. Der havde jeg så en periode uden blærebetændelse, men stadig smerter fra blæren/urinrøret. det viser sig så at mit urinrør åbenbart er så sart, at den ikke kan tåle at jeg tisser.

Så jeg er vendt tilbage til kateter igen, som så desværre gør at jeg meget tit får blærebetændelse. Men jeg vil hellere have smerter de 4-5 dage imåneden i forbindelse med blærebetændelse, end at jeg vil rende rundt med konstante blæresmerter. Så jeg må leve med det her i hvert fald mens jeg er gravid. Derefter må jeg så overveje, hvad der er bedst at gøre.

Det er jeg da godt nok ked af at høre og forstår dig godt.

Jeg har levet med en blærebetændelse i flere år kunne bare ikke slippe af med dem men efter vi fik N har jeg kun haft det 3 gange håber på jeg går fri denne graviditet men tvivler når jeg ikke rigtig får noget at drikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.